Trainingsweekend!

24 juni 2017 - Kaatsheuvel, Nederland

Hallo leuke individuen die mijn verhaal aan het lezen zijn!

Ik ben net terug van mijn trainingsweekend.. en man, wat een hoop informatie.

En wat een druk eigenlijk, slaat nergens op want ik weet op zich wel wat er van me word verwacht.

Donderdag begon al redelijk druk, koffers in de caravan gooien en door met het programma. Heel veel.. maar dan ook echt heel veel theorie, zitten, opschrijven en luisteren! Vooral het kopje ''zitten en luisteren'' is in mijn woordenboek heel lastig.

Maar ook veel doen, zoals de mini-disco dansjes, activiteiten verzinnen en uitvoeren en het afvalsysteem. Het kwam weer allemaal voorbij! Heel tof, maar ook heel vermoeiend.

We maakten deze 3 dagen, dagen van 10 tot een uur of 11! Met als uitzondering van vandaag dan. Heel pittig!

Mijn bed was een matras.. of nou ja, matras.. een soort van matras die in zijn vorig leven een houten plank was! niet een keer ''veerde'' hij mee. Hallo stijve nek!

Maar wat de caravan dan wel weer goed maakte waren de meiden! Wat een gezelligheid! Heb mijn lachspieren weer goed kunnen trainen!

En eindelijk weet ik waar ik heen ga! Appartementen Cordial Mogan Vallee! Heel kindvriendelijk met heel veel faciliteiten tot mijn beschikking! Echt ontzettend veel zin in!

A.s. Donderdag vlieg ik om 7.00 uur vanaf Rotterdam naar Gran Canaria!

Wish me luck! En tot de volgende blog!

xxxxxx

1. Mama:
    25 juni 2017
    Hi meis! Nou dat jouw trainingsdagen pittig waren, kon ik wel zien en merken toen ik je ophaalde...een totaal bekaf meissie met een stijve rug en nek!! Ook voor mij gaat het aftellen (weer) beginnen! Eerst tot donderdag (dan gaat de uitzwaai-party de rollen van "zwaai-m*** weer vervullen) en dan ga ik weer aftellen tot ik je ga opzoeken! Want komen...nou reken maar meis! Trots op jou dikke kus!!