2 weken thuis..

3 juli 2018 - Waspik, Nederland

Hallo lieve freunden,

Ik ben alweer 2 weken en een paar dagen thuis, wat is dit snel gegaan.

En wat is er weer veel gebeurd in deze 2 weken.

Nadat ik mijn ontslag had ingediend in Mallorca ben ik eigenlijk gelijk weer gaan solliciteren.

Met succes! Ik heb 3 gesprekken gehad in de week dat ik thuiskwam.

1 bij Costes, 1 bij Shoeby en zelfs 2 bij WE Breda ivm de 2 vestigingen die ze in het centrum hebben. En TADA!

Ik ben nu Fulltime aan de gang bij de WE in Breda, over 3 weken vast bij de vrouwen afdeling! Kom lekker bij me shoppen zou ik zeggen ;)

Heb het echt onwijs naar mijn zin! Fijn team, fijne werkzaamheden, fijne werktijden en zie Martijn nu vaker.

Al moet ik wel zeggen dat het allemaal heel snel is gegaan, Donderdagnacht 14 juni kwam ik thuis.

De dag daarna gelijk een sollicitatie bij Costes, die zaterdag een bij de Shoeby en die week daarop op Maandag en Woensdag bij de WE .. Vrijdag was ik aangenomen en die Maandag kon ik aan de gang. Heel snel allemaal! Maar zo blij.

Alles valt gelukkig op z'n plek, maar ben nog steeds zwaar zwaar teleurgesteld.

Afgelopen zaterdag werd ik huilend wakker omdat alles een beetje veel werd.

Mallorca dat niet is gelukt, zo snel een nieuwe baan (waar ik heel blij mee ben!), (eigenlijk) niet genoeg rust genomen, Gewoon even een opstapeling van.

Nu is alles weer oké hoor, ben weer gewoon mezelf haha!

Morgenochtend word ik gebeld door TC UK voor een gesprek ''hoe ik mijn 2 maanden heb ervaren en waarom ik ben gestopt''

Dit word dus een gesprek tot volgend jaar kerst..

Voor degene die dit lezen vanuit Spanje, Ik mis jullie! Toppertjes!

Dit is mijn laatste blog over Mallorca en de vooruitgangen.

Un grande beso!

Maxime

1. Mama:
    3 juli 2018
    Ach meis, soms moeten dingen gewoon zo zijn of lopen! Martijn en ik zijn er stiekem wel blij mee dat je weer thuis bent! Dikke kussssss mama