Drama week met een vleugje positiviteit

24 mei 2018 - Cala Millor, Spanje

Nou zoals de titel al zegt.. best wel een rollercoaster week.

Afgelopen vrijdag stond er onverwachts visite voor mijn deur, mijn lieve mama en lieve vriendje.

Nee, ik heb niet gehuild.. ik was iets te verbaasd over het feit dat ze hier ook echt waren!

Ik zeg ook waren, want ze zijn gisteren weer naar huis gegaan.

Echt fijn om thuis even hier te hebben als je totaal niet lekker in je vel zit, en jij en je hotel echt totaal geen goede match zijn.

Ze hadden me geplaatst in een vol Duits hotel, ik spreek wel Duits.. maar niet vloeiend, dus dan is het heel lastig om een activiteit uit te leggen.

Uiteindelijk heb ik om een overplaatsing gevraagd (met veel tranen vanwege stress) en stond ook op het punt om mijn ontslag in te dienen. Niet gedaan.. gelukkig!

Ik werkte al heel vaak in Floriana vanwege danstrainingen van mijn andere collega's, en werden er uit verschillende hotels entertainers weggeplukt om andere hotels te helpen.

Na veel telefoontjes met Cosmo en een emotioneel gesprek met mijn manager kreeg ik een transfer, naar jawel... het hotel waar ik was begonnen, Floriana!

(Ik snap nog steeds niet waarom ze een Nederlands/Engels sprekende entertainer in een Duits hotel zetten terwijl ik met het doorgeven naar waar ik heen wilde dit seizoen duidelijk had gezegd, geen Duits..  maar dat zal aan mij liggen)

Helaas begint daarom aankomende week weer een volksverhuizing naar jawel.. mijn oude appartement en mijn oude kamer.

Wel heb ik om een contract verandering gevraagd, inplaats te werken tot 31 oktober ga ik (hopelijk) werken tot 31 augustus. Heb me best wel verkeken op die 6,5 maand. Vind het tot eind augustus wel prima.

Lieve allemaal, ik ga weer naar een appartement zonder Wi-Fi dus het zal wel weer even duren tot de volgende blog!

Tot snel!

Dikke kus!

P.s. moeders kunnen gelijk zien of er iets mis is met je, als mijn moeder niet had gezegd dat ik voor mezelf moest kiezen had ik net zolang doorgesukkeld in dat Duitse hotel totdat ik echt ongelukkig zou worden. Thank you mam!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mama:
    25 mei 2018
    Ach meis daar zijn moeders voor toch....bijna onmogelijk om toneelspel maar vol te blijven houden! Top dat je terug gaat naar Floriana en wat zal het team blij zijn vooral Amy en je danspartner Connor! Het hotel mag dan onwijs groot zijn maar daar zijn tenslotte de faciliteiten ook naar zoals waterglijbanen en het piratenschip! En terug naar je "oude-nieuwe" appartement joh je zet je ventilator neer en je bent "thuis" LOL! Gaat helemaal goed komen! xxxxxxx mama
  2. Papa:
    25 mei 2018
    Dat e.e.a. goed gaat komen geloof ik zeker, heeft even wat tijd nodig zeker nu je martijn weer gezien hebt en maak je niet drukover het "inkorten" van je contract, moet ik al zoeken naar 'n vervoermiddel (fiets met hulpmotor ?) Blijven LACHEN werkt het beste MAX.
  3. Papa:
    25 mei 2018
    Wat vind je van het volgen van 'n cursus "duits" zou dat helpen in het kader van functie verandering anders kom je nooit op de stoel van je chef te zitten, kwestie van volhouden.
    Papa, 'n dikke knuffel.