Son Amar

17 mei 2018 - Cala Millor, Spanje

Hallo lieve mensen!

Deze week is best vlot gegaan moet ik zeggen, maandag hebben we een top programma gedraaid en dinsdag maar een halve dag omdat we savonds een personeelsuitje hadden.

We zijn met ongeveer 300 man naar Son Amar gegaan, dat is echt een fantastische  dinnershow. Voor degene die Son Amar kennen, you know what I mean.

Voor degene die nog nooit op Mallorca zijn geweest GAAN!

Echt al je geld waard (alleen heb ik er niks voor betaald aangezien het een personeelsuitje was)

Eerst een presentatie over wat men verwacht van ons in de zomer en daarna was het : Zang, Dans, Comedy, een 3 gangen menu en gratis wijn..

Voor degene die mij een beetje kennen, ik heb mijn roes een klein beetje uitgeslapen in de bus terug naar huis (mag wel na 1,5 fles wijn)

De avond bestond uit allemaal bekende nummers van nu en van vroeger, denk aan YMCA, Blame it on the boogie enz.

De dag na Son Amar was niet heel prettig, voor mijn gevoel kwam er nog steeds wijn uit mijn poriën zetten.

Ik ben deze hele week aan het dansen met Floriana, omdat ze mij daar echt nodig hebben ivm de andere collega's die nog in hun repetitie periode zitten.

Dus we fietsen lekker heen en weer! Morgenavond moeten we het uitvoeren.

De jaren 70, Mamma Mia, jaren 90 en 2000 hits. Wish Greta op klompen luck!

Zaterdag even lekker niks, en als het weer het toelaat ga ik lekker naar het strand!

Dikke kus! En tot de volgende blog

x Maxime

1. Papa:
    18 mei 2018
    Vlgs. mij heb je het weekend nodig om de wijn uit je lichaam te krijgen, maar je doet wel wat we verwachten van je; HEB lol/PLEZIER, geniet ervan. Papa.