Nieuwe week, andere gebeurtenissen.

13 mei 2018 - Cala Millor, Spanje

Hallo liebe menschen!

Ofzoiets.. ja goed, deze taal spreek ik het gehele seizoen.

Super fijn! Deze week heb ik alleen niet in Simo gewerkt maar in Floriana.

Er zijn nog steeds mensen die de shows moeten leren en hebben dan in bepaalde hotels dezelfde hoeveelheid mensen nodig.

Dus werk weer even op mijn ''oude'' plekje, heel gezellig met Amy en Jason en.. NEDERLANDSE KIDS! Zo fijn om met kinderen te communiceren in je eigen taal.

Alleen was het vandaag Engels, Duits en Nederlands! Dus moest in 3 talen een activiteit uitleggen. Jason en Amy spreken allebei geen Duits dus dat maakt het best pittig om in 3 talen uit te leggen hoe je een vlieger knutselt.

Aangezien ik in een hotel zit waarvan 90% Duits is het wel even lekker om in je eigen taal een activiteit te kunnen begeleiden.

Vannacht heeft het trouwens flink geregend inclusief onweer dus het is hier nu echt voor Mei best koud.. lange broeken en vesten weer!

Afgelopen zaterdag hebben we een auto gehuurd en zijn we naar Palma gecrossed.

Een soort van teamuitje, al is het best lastig om 7 mensen tevreden te houden.

De een wil iets zien en de ander wil shoppen. Best lastig! Maar het was alsnog wel heel gezellig (al zijn we elkaar ook al eens kwijtgeraakt, zie het als een WhatsApp gesprek met allemaal locaties sturen.. TOP)

Savonds heb ik samen met Bryan een Jochem Myjer show zitten kijken (met chips, ijs en chocolade) Vanavond kijken we de volgende.

Ik schrijf deze plek weer vanuit een ander appartement. Moest verhuizen naar ''het vrouwen appartement'' Llany was afgelopen donderdag gestopt als teamleider. Heel jammer maar ach.

Het gaat nog steeds heel goed met me! Fijne kamer, fijne collega's en fijne vrienden.

Al kan het soms ook nog best eenzaam zijn. Part of the job zeg ik maar.

Volgende maand komt Tijn! Kan niet wachten!

Tot de volgende blog lieve freunden!

X

1. Mama:
    13 mei 2018
    Ja meis dat zal niet meevallen met 7 meningen in 1 auto! En Duits spreken ach alles went. en je kan het nog afwisselen met Engels en Nederlands! Daar zijn natuurlijk ook de film-avondjes met Bryan voor! Wel jammer dat je het koud hebt.....even geduld en Tijn brengt warme kleertjes mee volgende maand!! xxxxx
  2. Papa:
    14 mei 2018
    Let op voor "dubbele" warmte., tijn + warme kleren, zo is het met je moeder ook begonnen en nu loop jij rond op deze aardbol. (haha).
    Lieve schat, houd je taai ook 3 talen op 'n avond lukt wel. Groetjes Papa.