Time flies..

8 mei 2018 - Cala Millor, Spanje

Hallo allemaal!

Zoals de titel weer zegt, time flies.. zit hier alweer 2 weken.

Dagen vliegen voorbij ondanks dat het nog geen hoogseizoen is.

Deze week was vooral decoratie maken, oefenen voor de shows en ook shows uitvoeren voor 0 publiek.

Achja, hoort er allemaal bij.

Afgelopen vrijdag zijn we met z'n alle gaan stappen, inclusief het team van Floriana! Druk maar gezellig! De volgende dag hebben we de dag doorgebracht in Porto Cristo, en Drach Caves! Het weer viel een beetje tegen.

Maar dat mocht de pret niet drukken! Het was echt onwijs gezellig! (En weer geld bespaard want we hadden ge-ontbijt in het restaurant en s'avonds ook weer gegeten in het restaurant van het hotel)

Het team is nogsteeds heel leuk, hebben alleen minder leuk nieuws gehad..

Onze teamleider stopt ermee, dus onze lieftallige Bryan word teamleider.

En ik word zijn assistent voor de zomer. Helemaal prima!

Als team zijnde voelen we ons best wel genaaid, een teamleider die vertrekt net voor het hoogseizoen. Best jammer, maar ja that's life.

Koppie omhoog, en je best doen! Meer kunnen ze niet van ons verwachtten.

Alles gebeurd met een reden. As zaterdag gaan we als teamuitje naar Palma.

Auto huren en gaan met die banaan!

Tot de volgende blog allemaal! Dikke kus!

1. Mama:
    8 mei 2018
    Leuk verhaal (weer). En ach dat wisselen van de wacht qua teamleider....tsja das minder maar hallo assistent teamleider...yasssssssssss!! Dikke kus
  2. Papa:
    11 mei 2018
    Ieder vertrek hoeft geen achteruitgang te betekenen, ieder mens is anders dus wordt jij wel 'n leukere assissente(je bent 'n leukere, vindt ik), maar houdje taai, weer "n ervaring rijker, stap dichterbij volgende functie.Ook van mij 'n dikke kus en tot horens.