Oververhuizing

1 mei 2018 - Cala Millor, Spanje

Na 10 dagen dans training te hebben gehad zit het er eindelijk op. Gisteren ook uitgebreid gevierd in Cheers! Een Britse bar waar we nu kind aan huis zijn.

Ik kreeg van mijn “nieuwe” teamleider een dagje vrij omdat ik die de afgelopen dagen niet heb gehad. Heel fijn! Vandaag theedoeken gekocht, boodschapjes gedaan, wasje gedraaid en lekker gewandeld over de boulevard. En voor 1 Mei is het al redelijk druk op straat.

Deze blog schrijf ik dus ook nu vanaf een andere plek dan mijn vorige blog.

Ik schrijf hem nu midden in het centrum, waar ik nu woon.

Heerlijk! De buurman is de bank, de overkant is een apotheek en schuintegenover mij zit een supermarkt en om het allemaal nog vervelender te maken, als u naar rechts kijkt ziet u stoplichten en links te zee.

Ik deel het appartement met 2 mannelijke collega’s. Bryan en Andrei, waarmee ik gisteren een onwijs leuke borrel avond heb gehad! Gezongen, gekletst en samen met Bryan Philip Geubels zitten kijken.

De bestemmings manager heeft me overgeplaatst naar een ander hotel omdat er in dit team blijkbaar iemand naar huis is gestuurd door slecht gedrag en moest ik zijn plek gaan opvullen. Het team van Floriana was daar iets minder blij mee dat ik werd overgeplaatst. Voor mij is het vooral dubbel! Je bouwt iets op in een week met het team en word er daarna van “weggetrokken” afijn.. Floriana of Simo, allebei is prima!

Ik werk op dit moment samen met iedereen die ik in Cyprus heb leren kennen, dus val niet in een vreemd team! Bryan kende ik nog van 2 jaar terug uit Zeeland! Echt heel toevallig!

Morgen begint mijn allereerste werkdag in het hotel! Helaas geen Nederlands hotel maar vol Duitsers, heel erg fijn😅 Komt allemaal goed! We gaan knallen!

Ik zal van de week is vragen wat het adres is waar jullie kaartjes naartoe kunnen sturen. Vind ik leuk namelijk!

Hasta luego!

X Maxime

1. Karin Ypma:
    1 mei 2018
    Ach Maxime, je kunt aan het einde van de rit in ieder geval zeggen.... wir haben es geschaft.....
  2. Mama:
    1 mei 2018
    Kaartje sturen, postpakketjes met stroopwafels enz. oftewel help Maxime de zomer door jaaaa leuk! Wel je woonadres hoor! En Karin heeft het helemaal begrepen, in oktober kan jij dat vast en zeker zeggen.
  3. Papa:
    3 mei 2018
    Zo te lezen heb je het naar je zin ondanks de verhuizingen. De wafels worden tzt. wel in gevlogen, hoop ik.