Afscheid nemen is nooit leuk.

23 april 2018 - Cala Millor, Spanje

Hallo allemaal!

Vanuit een klein kamertje met prachtig uitzicht (en mijn IPhone) typ ik deze blog.

Afgelopen vrijdag heb ik afscheid moeten nemen van thuis, zoals de titel zegt “afscheid nemen is nooit leuk”

Met dikke tranen heb ik dag gezegd tegen mijn moeder, Tijn en Rick.

En daar ging ik, om 19.20 met Transavia vloog ik naar Palma.. best nerveus maar ook heel zelfverzekerd.

Guess what? Ik zat naast de baas van Cosmo Animacion! Heb hem gelijk duidelijk gemaakt dat ik over 10 jaar zijn baan overneem! Hij schudde me de hand daarop! ( zou trouwens echt super vet zijn als dat zo zou zijn)

Afijn, na een vlucht van net geen 2 uur landde ik op Palma! Helaas duurt de transfer echt lang... tegen 1 uur belandde ik, door mijn teamleider Yuri in mijn appartement!

3 slaapkamers, 1 woonkamer, balkon en eigen keuken met wasmachine! VOOR AL ONZE ENTERTAINERS ONDER ONS: #LUXE

Nadat ik mijn eigen plekje ervan heb gemaakt werd het tijd om te gaan slapen want we moeten in deze 10 dagen (voor 1 mei) 4 shows leren..

En voor de mensen die me kennen, ik ben een lolbroek.. maar echt niet op deze wereld gezet om te dansen. Het is een grap als je er naar kijkt! Maar he, let’s go for it!

Per 1 mei moet het hotel open! Hij ligt nu nog in renovatie dus fingers crossed!

Heel erg benieuwd wat dit seizoen me weer gaat brengen! Het team is NOG niet compleet. Hopelijk de aankomende dagen wel!

Tot de volgende blog!

Hasta luego!

X

1. Mama:
    23 april 2018
    Hi meis! Mooi begin zo. En ja dansen is nu eenmaal niet een van jouw gaven zal ik maar zeggen LOL. Ben er van overtuigd dat het hele leuke shows gaan worden hoor! Bijzonder dat je je loopbaan zo in een vliegtuig kan "regelen"...whahahahaha!
    Dikke kus en ben onwijs trots op je!!
  2. Ramses:
    24 april 2018
    Dierentuin nadoen!! Kom je een heel eind!!🤣
  3. Ramses:
    24 april 2018
    Dierentuin nadoen!! Kom je een heel eind!!🤣
  4. Papa:
    3 mei 2018
    Line dansen in kaatsheuvel viel ook niet mee dus flink oefenen dan komt de rest vanzelf.