Vluchtgegevens binnen.

9 april 2018 - Waspik, Nederland

Nou dames en heren, zoals de titel al zegt.. er is geen weg meer terug.

(Grapje.. is er wel, maar doe ik niet ghehe)

Volgende week vrijdag is het zover, dan ga ik met groen/wit gevaarte naar Mallorca genaamd Trans-vertragia.

Zenuwen zijn gelukkig nog een beetje in bedwang te houden, voor mijn omgeving wat minder.

Martijn is op dit moment heel aanhankelijk, snap ik.. zou ik ook zijn als hij voor zo'n lange tijd weggaat. (Tijn, als je dit leest.. vind ik fijn hoor als je dat bent)

Maar mijn moeder en Martijn zijn een soort van best friends geworden en zijn dus al een aantal tripjes Mallorca aan het plannen. Heel lief gezicht.

Bijna alles is aangeschaft, ik zeg ook bijna.. want ik mis nog zonnebrand en andere behoeftes.

Vandaag een zwemoortje op maat laten maken, prettig gevoel.. schuim in je oor mmmm

Mallorca 2018, heel veel zin in, laat maar komen! Nu hoop ik dat Mallorca ook een beetje klaar is voor mij.

De volgende blog zal waarschijnlijk op bestemming zijn.

Hasta Luego,

Muchos besitos

1. Karin Ypma:
    9 april 2018
    Hey Maxime, heel veel plezier daar in Mallorca. Geniet ervan en ik weet zeker Mallorca is ook klaar voor jou, hoe jij alles met vol enthousiasme doet, moet Mallorca al heel snel van je gaan houden. Doe alles vol overgave, laat de kids lachen en genieten. En ik zal je wederom gaan volgen. xxx Karin
  2. Mama:
    9 april 2018
    Hi meis! Na Menorca, Corfu en Gran Canaria zou ik er toch al een beetje aan gewend moeten zijn....dag zeggen....nou nope dus! Voor jou een super avontuur voor ons "de achterblijvers" verandert er niet echt veel (behalve dan dat het huis veeeeeeeeeel langer opgeruimd blijft LOL)!! Mallorca boft maar met jou! xxxmama
  3. Papa:
    17 april 2018
    Hopelijk vind je nog tijd om bij je vader langs te komen/gaan zodat ik ook de bekende "afscheidskus" krijg, we horen of zien wel, maar toch heel veel plezier zowel heen als retour, het gaat je goed en heel veel plezier. Groetjes PAPA. Geniet en werk ze !!!
  4. Papa:
    25 april 2018
    Ben blij dat je weer "heel" bent aangekomen en hoop dat je soll.brief vlug wordt beantwoord. Ik hoef zeker niet te komen "dansen"want dan loopt je publiek snel weg, Meis, heel veel plezier daar en hou je taai. GROETJES en tot horens. Papa.