Nieuw jaar, Nieuwe kansen en Nieuwe avonturen!

7 maart 2018 - Waspik, Nederland

Hola mooie mensen!

Zoals de titel zegt, nieuw jaar en dus nieuwe avonturen op de planning!

Na een week op Lollo & Bernie training te zijn geweest op Cyprus ben ik uit mijn lijden verlost en weet ik eindelijk officieel waar ik heen ga.

Ik dacht het eigenlijk al te weten (als sommige mensen het een beetje hebben gevolgd heb ik Kreta flink gepromoot)

Maar helaas voor Kreta, ik mag naar het ''bruisende'' Mallorca!

Per 20 april ben ik daar te bewonderen tot 31 oktober! Ik hoor sommige mensen denken ''Jeuzus.. dat is lang!'' Volgens Martijn is het precies gezien ''6 maanden en 10 dagen'' Lekker optimistisch.

Ja is zeker lang, maar zeker het avontuur weer waard! Nieuwe plek, nieuwe mensen, nieuwe culturen en natuurlijk zwoele Spaanse zomeravonden met veel tapas en Sangria!

En voor de mensen die ook denken ''En Martijn dan?'' Mensen.. Als je je dromen laat tegen houden door de liefde? Shame on you! Martijn is de ware, klaar.. Een volwassen man die goed voor zichzelf kan zorgen waar ik gewoon weer bij terugkom na 6 maanden en hij komt zeer zeker langs!

Ik weet mijn hotel helaas nog niet, dat hoor ik pas op bestemming! Het enige dat ik weet is dat het een druk hotel is met 10 entertainers en waarbij ik mag helpen met de avondshows!

Mallorca, be ready for wat Brabantse gezelligheid!

Besos,

Maxime

1. Mama:
    7 maart 2018
    Goed verhaal lekker kort! Even serieus....na Menorca, Corfu en Gran Canaria is Mallorca een stukje dichterbij yasssssss! Ben net zo benieuwd waar je terecht komt op Mallorca. Er wordt al driftig gespaard voor het vliegticket!
    xxx Mama
  2. Papa:
    13 maart 2018
    Veel sterkte op Mallorca, we horen wel hoe en waar, wereldburger, kunnen wij ook gaan sparen voor e.e.a., is weer even geleden dat jij" ïn je buggy" Mallorca gezien hebt. Veel plezier en geniet ervan.