''Tell the world I'm coming home..''

30 augustus 2017 - Gran Canaria, Spanje

Hallo lieve allemaal!

Dat is weer even geleden dat ik iets heb geschreven, het is ook een beetje druk geweest met dingen regelen qua afsluiting, en laatste weken dingen.

Vorige week maandag ben ik samen met onze Cubaan (Gaby) naar het strand geweest! Ontzettend gezellig! Helaas was ik vrij vaak de lul om in het water gegooid te worden.. Lekker zon druipneus vol zout water mmmm.. Na het strand zijn we samen gezellig ergens gaan eten! Echt een hele fijne en chille maandag.

Die werkweek na die maandag was heel vreemd.. alles voor de allerlaatste keer doen. Het werd ook een stuk rustiger, kinderen gingen naar huis en we hielden iets van 5 kids over. Jup, Hoogseizoen komt echt ten einde.

Deze maandag zijn we op een Jeepsafari gegaan! SU-PER GAAF! Echt super vet! Lekker rondcrossen in de bergen (voor de mensen die zich het afvragen, nee ik reed niet zelf.. dat houd mijn Renaultje Clio niet :')''

Om half 9 werden we opgehaald en om 4 uur weer terug gebracht bij het hotel.

Bandana over je neus en mond, en gaan met die banaan! Ontzettend mooie plekken gezien van Gran Canaria!

Eenmaal thuis, lekker gedoucht en me klaar gemaakt voor mijn allerlaatste maandagavond met de liefste mensen die ik hier heb ontmoet! Samen met Gaby (ik zeg Cubaan met witte blouse) en Maryana (Acttiv) zijn we heerlijk gaan eten bij het strand! Het was zo leuk, en een beetje emotioneel. Afscheid nemen is nooit leuk! Ontzettend veel gelachen en gekletst over alles. Dat was echt een hele fijne avond.. Daarna hebben we de avond afgesloten met een fles Havana Club Rum en cola.. voor de mensen die mij een beetje kennen.. het was een hele ''gezellige'' avond! haha!

Morgen is onze allerlaatste kidsclub dag, vrijdag opruimen, zaterdag een dagje ''vrij'' en zondag opruimen, schoonmaken en stappen! En TADA Maandag vlieg ik naar huis! Het word nog een hele emotionele week.. afscheid nemen van Gaby en Tino.. Gaby vooral.. word huilen.. heel veel huilen..(emotioneel wrak dat ik ben, die veel te erg gehecht raakt aan mensen.nl) Maar eenmaal in de transfer en op de weg naar huis wil ik ook echt naar huis! Er staan weer een paar klapmongolen te wachten in Eindhoven! Heel veel zin in!

De laatste blog zal waarschijnlijk thuis zijn!

Tot 4 september everyone! The fun will be back!

x

1. Mama:
    30 augustus 2017
    Nog 5 dagen vanaf vandaag! En reken maar dat we er staan daar in Eindhoven. De afgelopen 9,5 week zijn dan voorbij gevlogen en ook weer niet.....Voor mij was het lang zat!! Een hele leuke afsluiting van je Gran Canaria avontuur gewenst en dat er tranen zullen vloeien vast wel maar vergeet niet dat er volgende week maandag twee mensen je heel graag weer "HALLO welkom terug" willen zeggen!
    Dikke kusssssssssssssssss mama
  2. Ferdie:
    30 augustus 2017
    Het avontuur dat gran canaria heet is bijna voorbij, en wat zijn er trots op jou!
    You're doing great!<3
    Geniet maar van je laatste weekje, of eigenlijk 5 dagen, en maandag staan wij te wachten op Eindhoven!
    Eindelijk kom je weer naar huis! :D

Tot maandag lief!
    Xxxxxxx iloveyouu
  3. Anita:
    Aan alles komt een eind
    welkom thuis
  4. Papa:
    31 augustus 2017
    Hopelijk wordt het niet te "nat" bij thuis komst, ik hoor het wel als je weer thuis bent.
    Houd je taai bij vertrek dan kun je er met plezier op terug kijken.
    Morgen vroeg vertrek ik weer naar zuid Engeland en ben net als jij maandag nacht
    weer terug. Tot ziens, ook ik mis je.
    Papa.