Vamos a la playa

19 augustus 2017 - Gran Canaria, Spanje

Nog 1 volle week dames en heren.. en dan is het avontuur bijna klaar!

Afgelopen maandag lekker liggen bakken in Maspalamos na een Hike van 45 min door het zand.

Ik altijd met mijn goede ideeën, ik wilde alleen maar een mooie foto met die fantastische omgeving op de achtergrond.

En wat krijgen we (we bedoel ik Gaby, Djamarah en ik)? ploegen door het zand, zand op je rug en zand in je badpak.. super vet. Alles voor de foto haha!

Eenmaal aangekomen op het strand, te hebben gebivakkeerd met al onze spullen doken we gelijk de zee in! En voor de mensen die me een beetje kennen, ik ben niet zon super ''fan'' van in de zee gaan.

Even pootje baden ben ik een gelukkig mens, maar deze zee was anders!

Ik heb gewoon gezwommen in de zee, en er ontzettend van genoten.

Even verstand op 0 en het besef krijgen dat het avontuur echt bijna klaar is.

Op dat moment nam ik alles op, de zee.. de omgeving.. de toerisme.. de schoonheid van Gran Canaria.

Aan het einde van de dag ben ik ontzettend verbrand, mijn rug was helemaal rood en mijn bovenbenen zagen eruit als Chorizos! Helemaal top.

Eenmaal thuis met de nodige Aloe Vera zijn we is een avondje aan de kook gegaan.

Gaby stond erop dat hij voor ons kwam koken, dus we hebben onder het genot van een biertje en spaanse muziek hem geholpen met koken! Het waren spicy noodles met kip en paprika.

Heel lekker! Daarna sloten we de dag af met een film!

Nog steeds helemaal super hier, alleen stiekem toch wel een beetje aan het aftellen.

Volgende week vertrekken hier heel veel kindjes en word het in het appartementen complex een stuk rustiger.

Voor ons afkicken, langzaam opruimen en een soort van afsluiten zodat het afscheid niet zo ''zwaar'' word.

Heb toch weer ontzettend veel mensen weer mogen ontmoeten en heel veel kindjes blij mogen maken.

Nog even 1,5 week knallen en dan is het Gran Canaria avontuur voorbij! En het is nog steeds een heel mooi avontuur!

Tot de volgende blog!

xBesos

1. Mama:
    20 augustus 2017
    Lachen dat verhaal over "alles voor de foto"! En ik lees dat je het nog steeds erg naar je zin hebt gaaf is dat! Aftellen doen wij hier ook wel een beetje hoor.... En Gaby mag hier ook komen koken, van harte welkom!
    Dikke kussss
    mama
  2. Papa:
    21 augustus 2017
    fijn om te lezen dat zelfs de laatste week erg naar je zin gaat en er nog hoop is tav jullie kookkunst ( wat zal het worden ?) Meisje hou vol zodat je terug kunt kijken op 'n fijn verblijf in het "spaanse", hoe en welke tijd je terug zal komen, lees ik wel want ook ik mis je. Groetjes en veel liefs, Papa.
  3. Papa:
    27 augustus 2017
    VAMOS A LA PLYA Waspik, zul je bedoelen, maar ja aan alle leuke dingen komt helaas ook
    'n einde. Nog even vol houden en dan weer op naar 2018 ?? Wie weet (Maxime ook ?)
    Papa ziet dat wel zitten en gunt je het ook.
    Hier is het momenteel ook lekker warm.