CALIMA EN SHOPPEN!

9 augustus 2017 - Gran Canaria, Spanje

Hola todos!

Eerst week van Augustus overleefd, en nu alweer bezig met week 2.

Wat gaat het toch ongelofelijk hard.. niet te filmen.

Afgelopen maandag zijn we naar een shopping centrum gereden net voor Las Palmas.

Een plekje waar alleen de locals hun kleding halen, dus drukte was er gelukkig niet.

Het is op dit moment behoorlijk benauwd.. oftewel de Calima hangt boven Gran Canaria. Een soort zandstorm-lucht wat hier ongeveer 4 a 5 dagen blijft hangen wat het gevoel geeft dat je liever naakt rond wilt lopen OF heel dag onder een koude douche wilt staan! oftewel PLAK-HEET-BENAUWD-BAH.

Maandag begon de Calima, dus konden we zonder weg te branden op pad naar Las Palmas.

Mag ik applaus, ik heb gewoon 45 min op de Spaanse Grote weg gereden met mijn rode scheurijzer.

Eenmaal aangekomen ging Gaby, Djamarah en ik de winkels verkennen.

Ik vond in een sale-winkeltje een Levi's broek van 17 euro en in de Bershka een broek van 10 euro.

Als ze in Spanje ''Rebajas'' hebben dan hebben ze ook echt ''Rebajas''

Mogen ze in Nederland ook doen haha!

Na een goeie high class maaltijd van de KFC vervolgde onze weg naar Dunkin Donuts voor een goeie kop koffie met heel veel slagroom (ik-ben-het-water-even-beu.nl)

En als afsluiter zijn we natuurlijk ook nog even de Primark in gelopen.

Na een fijne shop dag stapte we de auto weer in, en reden we weer 45 min terug naar Mogan waar we dag hebben afgesloten met een wijntje, frietjes en een broodje kip! JA MAM, WEER KIP!

Vandaag weer afscheid genomen van een aantal kids die vandaag ook weer op het vliegtuig gaan stappen naar NL.

Voor mij is het avontuur ook al bijna voorbij.. 31 augustus sluiten we hier af en vlieg ik ook bijna weer naar huis.. wat gaat het bizar hard! Maar tot nu toe nog even genieten van Gran Canaria, de toffe gasten en collega's!

Still going strong!

Tot de volgende blog!

X

1. Mama:
    9 augustus 2017
    Hi meis....goh dat was inderdaad mijn reactie...weer kip?!! Lachen!! Afijn die donut-tent die je noemde, komt ook in Breda (hoef je niet 45minuten voor te rijden LOL). En dat de tijd snel gaat...kan ik me alles bij voorstellen. xxxmama
  2. Papa:
    12 augustus 2017
    Je hebt nog enige dagen vol te houden tot vertrek daarna kunnen we samen naar KFC of iets dergelijks. Denk dat Ferdie ook weer blij zal zijn als je terug bent, geniet er nog even van, ook ik zal blij zijn als ik je weer zie. Sterkte, papa.