Op de helft..

4 augustus 2017 - Gran Canaria, Spanje

Dag lieve allemaal!

Deze week is al bijna afgelopen en ik heb nog niet eens ''deze-weeks-blog'' geschreven, schandalig!

Afgelopen Maandag zijn we naar Aqualand geweest, je weet wel.. dat park met duizenden glijbanen (en-waar-het-zo-stijl-is-waar-je-bijna-van-moet-kotsen.nl''

Voor degene die me kennen, natuurlijk heb ik deze glijbanen ook gedaan.. (not) schijtbal dat ik ben.

Fantastische dag, om half 10 even naar kantoor om EINDELIJK mijn mini disco kleding uit te zoeken en daarna door met mijn rode waggie naar Aqualand.

Om 6 uur gingen we er weer weg, dus dan kan je je voorstellen hoe leuk het was!

In Mogan waar ik nu verblijf zit een eet tentje waar we frietjes met alioli, een goed belegd broodje en een wijntje kunnen eten voor 5 euro per persoon!

Zo sloten we Maandag af.

Dinsdag begon er weer een nieuwe werkweek, de eerste week van Augustus.. Waarin ik weer heel veel vriendjes en vriendinnetjes heb gemaakt! damn, wat gaat het hier toch verschrikkelijk snel..

Over 4 weken sluiten we hier de boel weer af en vliegen we weer naar huis..

Gaat echt belachelijk snel, Maandag even lekker naar Las Palmas en lekker shoppen, lekker drinken en lekker eten! Heel veel zin in!

Tot de volgende blog!

Hasta Luego!

1. Mama:
    4 augustus 2017
    Hi meis! Blijft leuk die verhalen te lezen....en steile glijbanen nahhhh hele slechte herinneringen aan!! En die waren niet eens in het buitenland! Ben weer benieuwd naar het volgende avonturenverhaal!
    xxxmama
  2. Papa:
    4 augustus 2017
    Kan ik ook bij jullie komen werken ? Lekker eten en drinken houd ik wel vol net als jij.
    Ben trots op onze dochter, lees wel hoe je het tot 'n goed einde brengt.
  3. Ferdie:
    5 augustus 2017
    Hey lief!

Time flies when you're having fun!
    Het vliegt echr voorbij, voor je het weet heb je de andere helft er ook opzitten. :)

Ik ben trots op jou!
    Volgende keer ga ik gewoon lekker mee!

Xxxxx
  4. Mike:
    6 augustus 2017
    Maxiiiii!!

Gewoon doen die glijbanen joh. Als het niet veilig was stonden ze er niet en ging niemand er af. Is leuk man!

Mooi om de verhalen te lezen en de recensies terug te zien. Goed bezig jij daar.

Geniet er nog even van en shop ze he, maar natuurlijk ook de rest van de plannen nog.

Groetjesssss

Hasta luegooooo