Treasure hunt!

28 juli 2017 - Gran Canaria, Spanje

Hola lieve leuke individuen!

Mijn 4de werkweek zit er alweer bijna op.. wat gaat de tijd hard en wat is er weer veel gebeurd.

Afgelopen maandag zijn Djamarah en ik naar het strand geweest om daar al onze moeheid van de afgelopen weken ''af'' te slapen. Lekker chill, niet echt heel spannend.

De dag daarna was het dan zover.. the Midseason Treasure hunt met de collega's die verspreid aan het werk zijn over heel Gran Canaria voor Thomas Cook.

Ik zat bij team Grease Lightning! Om 5 uur vertrokken Graig, Alice, Dimitri en ik met de auto naar de plekken waar de aanwijzingen waren.

O even terug.. we kregen voordat we vertrokken een papier met aanwijzingen erop, waar we heen moesten rijden en bepaalde opdrachten moesten doen.

Gelukkig zat ik in een team die mega enthousiast was en een drive hadden waar je u tegen zegt.

Op een gegeven moment zagen we zon ondergaan.. en waar waren wij? Nogsteeds in de auto.

Alice kreeg een telefoontje ''waar zijn jullie? wij zitten al uren in het restaurant?'' Wij wisten overigens van niks dat er een eind tijd aan vast zat.

We moesten nog 2 dingen afmaken van de kaart en dan zouden we de Treasure hunt hebben voltijd.

We sprongen in de auto, Graig gaf een peuk gas en daar gingen we! We MOESTEN deze Treasure hunt afmaken!

Nadat we alles hadden afgemaakt, reden we naar het restaurant.. waar we als laatste aan kwamen! En ja verrassing.. ook als enigste de Treasure hunt hadden afgemaakt! Trots, moe, hongerig en voldaan nam ik plaats met mijn team in het restaurant!

Gelukkig hebben we nog een prijs gewonnen omdat we als enigste de tocht hadden afgemaakt!

En je raad het al.. het was een overheerlijke Mojito waar Maxime weer niks van mocht drinken aangezien ze de taxi was!

Mijn head manager heeft me beloofd dat bij het volgende event ik wel iets mag meedrinken! Woehoe! Al met al een top dag!

Nog even 4 weken knallen en dan is het Gran Canaria avontuur weer voorbij.. Het gaat echt ongelofelijk hard! Niet te filmen!

Tot de volgende blog iedereen!

1. Mama:
    28 juli 2017
    Hi meis! En weer "klinkt" het enthousiasme door in je verhaal! Gaaf dat contact met alle medewerkers van Thomas Cook!
  2. Papa:
    29 juli 2017
    Ik geef altijd 'n peut gas maar niet 'n peuk want ik rook niet, jij toch ook niet ?
    Het doet ook mij deugd dat je het zo goed naar je zin hebt met het team, zo zie je maar weer, ook werken heeft z'n goede kanten. Als de komende 4 weken ook weer voorbij vliegen misschien kan je wel langer blijven (geintje). Vind Ferdie niet leuk.
    Houd je taai en "blog" ze, ik geniet er van.
    Papa.
  3. Papa:
    1 augustus 2017
    Je blijft maar "gassen" geloof ik, het geeft aan hoe goed je het naar je zin hebt. Misschien mag/kun/wil je er 'n periode langer blijven HaHaHaHa (geintje).
    Ik vind het heerlijk voor je, zal blij zijn als ik je weer zie.