Aankomstdag!

2 mei 2014 - Minorca, Spanje

Hola lieve mensjosssss! :)

Nou, na een een dikke janksessie op Schiphol en dag gezegd tegen mijn moeder, stiefvader en mijn lieve lieve vriend zijn we dan in Menorca!

Het hotel is ontzettend groot en het personeel is hier echt super en super aardig!

Bij binnenkomst moesten we in eerste instantie even wachten op Carlos, onze begeleider en chief-entertainment.

Aangezien het langer duurde mochten we heerlijk eten in het restaurant.

Na een broodje met pizza en soep kwam Carla ons halen en nam ons mee naar het personeelsgedeelte.

Carla is een van de animatie pipo's, klein en ontzettend sportief!

Ze overhandigde de sleutel en nam ons mee naar ons ''nederige stulpje!''

De kamer is ruim genoeg voor 2 personen! De bedden zijn heerlijk, na een lange vlucht verlangde ik ook echt naar een warm bedje.

Samen met Lon zijn we om half 6 in slaap gesukkeld en werden we weer wakker rond 8 uur om te gaan dineren.

Helaas zitten mijn zenuwen me gruwelijk in de weg dat de droge kip niet eens door mijn keel kwam.

Het is trouwens de bedoeling dat we tussen de gasten eten, om zo maar te zeggen ''te socializen met de gasten!''

Het zit op dit moment vol van de ''Menorca-Bastards'' om het zo maar even te zeggen.

Na het eten kwamen we dan eindelijk de beruchte Carlos tegen, die legde ons uit hoe alles werkt en dat we op Maandag om 10 uur gaan beginnen.

Morgen is uitzoeken hoe het zit met een Spaanse rekening en SIM-kaartje.

Hasta la Proxima!

Muchos Besos,

Maxime

1. Kim de Jong:
    2 mei 2014
    Heel veel succes en plezier, Maxime! Ik zie de verhalen wel voorbij komen :) xx Kim (en Ruben)
  2. Ferdie:
    3 mei 2014