De eerste 2 dagen :)

2 juli 2017 - Gran Canaria, Spanje

Hallo leuke mensjes!

Afgelopen donderdag hebben mijn lieve mama en vriendje me uitgezwaaid vanaf Rotterdam Airport!

Op het vliegveld gelukkig nog geen tranen, die probeerde ik heel erg te verbergen.

Eenmaal in het vliegtuig kwamen de tranen, aan de ene kant van geluk dat ik nog steeds dit leuke werk kan en mag doen maar afscheid nemen is nooit leuk.

Door mijn oortjes klonk Lil kleine die tegen me zei dat ik een ''Lot uit de loterij''  was, daar moest ik dan wel weer heel erg om lachen.

Na een vlucht van 4,5 uur kwam ik aan op een prachtig groen eiland.

Koffer ging vrij vlot en de aankomst was super, IK WERD VERWACHT!

Eenmaal in de bus kwam ik na 1,5 uur aan bij Cordial Mogan Vale, een ontzettend groot appartementen complex.

Daar ontmoette ik Ciara, de Head rep van Gran Canaria.

Ik kreeg mijn kleding en mijn appartement! Wauw wat een luxe, ik heb gewoon een woonkamer! En mijn bedje is niet hard!

Zo fijn! ​​Mijn chief komt pas woensdag, dus hopelijk word dan alles iets duidelijker dan dat het nu is. Het is nu vooral veel zoeken, leuk doen tegen de Nederlandse kids die hier nu zitten en ''survive'' alles is nieuw, en ook een beetje eng!

Maar het komt uiteindelijk wel allemaal goed!

Jullie horen me weer bij de volgende blog!

1. Mama:
    2 juli 2017
    Tranen....goh....jij tranen in het vliegtuig ik tranen thuis! Nou dat hebben we dan mooi verborgen! Ferdie en ik zagen je sprinten over het vliegveld naar de vliegtuigtrap en we zeiden in koor "ze zit er bijna als eerste in...das mooi want dan kan ze haar handbagagekoffertje tenminste kwijt"! Toen ik zei "kijk nog even achterom meis" deed je dat bijna gelijk! En nu zit je er 3 dagen en natuurlijk is alles nieuw en anders. Komt allemaal goed...het begin was in ieder geval prima!!
    Dikke kus mama
  2. Ferdie:
    3 juli 2017
    Je hoeft toch helemaal niet te huilen lieverd, you're doning great! And i'm proud of you!
    Als Vitor er eenmaal is dan kan je die dingen vragen, en wordt alles hopelijk een beetje duidelijker!
    Komt goed lief!

Geniet vandaag lekker van je vrije dagje!
    Ikhouvanjou
  3. Papa:
    5 juli 2017
    GENIET VAN JE VRIJE DAG ?? Heb ik toch het verkeerde vak gekozen maar geniet ervan en
    sterkte dan is het begin makkelijker. Tranen van geluk helpen ook moet je maar denken.
    Tot horens, papa.