2de werkweek!

11 juli 2017 - Gran Canaria, Spanje

Hallo allemaal!

Op dit moment gaat mijn 2de werkweek in, wauw wat gaat het allemaal snel.

Het gaat vooral snel omdat we maar 1 dag per week vrij zijn!

Wat is het hier mooi, en wat is het hier fijn! Afgelopen week was het een spannende week.

Aangezien we 1 kindje maar hadden om te vermaken, gelukkig werd dat daarna heel erg gewaardeerd toen Djamarah en ik een cadeautje kregen van zijn ouders! Ontzettend lief!

Ook kregen we een auto om van huis naar hier te crossen, een rode Renault Clio! Geeft ons op onze vrije dag lekker veel vrijheid!

4 dagen geleden hadden we eindelijk wat meer kindjes! 9 maar liefst! EINDELIJK!

Zondag hebben we enorm veel water spelletjes gedaan en heb ik van een moeder een soort van ''water-blaster'' ding gekregen om iedereen terug te pakken! Kinderen vonden het fantastisch!

Gisteren zijn we op onze vrije dag naar Las Palmas gegaan! Wat een lange zit was dat.. maar dan krijg je er wel een Primark voor terug ergens in een groot shopping center!

Het is hier rond de 28 graden met een heerlijk windje! Heerlijk!

Tot de volgende blog!

xxxx

1. Ferdie:
    11 juli 2017
    Hee lief,

Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, de tijd vliegt inderdaad voorbij! Gaat hartstikke snel!
    Geniet ervan lieverd,
    Van je vrije dagen, en de drukte die komen gaat!

Ik ben trots op jou!
    Xxxx
  2. Mama:
    11 juli 2017
    Wat een heerlijk positief verhaal! Geniet ervan meis!
    Dikke kusssss!!!
  3. Papa:
    12 juli 2017
    Ben erg blij dat je het zo naar je zin hebt, dan merk je dat de tijd "vliegt" en je niet eens merkt dat je 6 dgn mag werken. Je vader is gestopt met werken bij FFS in waalwijk, heb ik tijd om je verhalen te lezen. Ook ik ben erg trots op je. Veel liefs, papa.
  4. Papa:
    17 juli 2017
    Maxime, stuur jij je blogs ook naar Manon/Babette ?? Misschien vinden ze dat wel leuk om dat te lezen. Ik neem aan dat je de e-mail adressen hebt anders stuur ik ze wel naar je.
    Geniet van je verblijf daar want ik ben 'n beetje jaloers op je.
    Groetjes, papa.