First impression

10 juli 2016 - Corfu, Griekenland

Kalinichta allemaal!

Na een spoedige vlucht werd ik opgehaald door Alex van Corendon, man ik voelde me echt heel belangrijk toen hij met zijn bordje omhoog stond met natuurlijk "Corendon" erop, leuk ook als je vliegt met TUI en je bent de enigste van Corendon hahaha.

Eenmaal bij Maureen haar appartement was ik echt heel blij een bekend gezicht te zien en jawel een BED.

Door alle indrukken en last minute geregel was ik zo moe, en je raad het al ik sliep afgelopen nacht echt ruk.

Zo benauwd echt bah maar ach, gewenning heet dat.

De volgende ochtend werd ik wakker met het geluid van krekels om me heen,  oftewel hallo 30 graden om 11 uur sochtends.

Na een activia ontbijt a la plastic bakje yoghurt zijn Maureen en ik opweg naar de bus die ons afzet bij het vliegveld om de allereerste groep op te halen.

Heel spannend allemaal! Helaas hadden hun vette vertraging en kwamen ze om 14:30 door de deuren van de aankomsthal! Wauw, wat een ontzettend leuke open en gezellige groep! De ouders zijn al gelijk lekker aan het kletsen maar voor de Kids is het allemaal erg spannend en heel veel indrukken tegelijkertijd.

Als we eenmaal met z'n alle in de bus zitten gaat het allemaal wat soepeler, als je naar buiten kijkt zie je prachtige bergen en een staalblauwe zee! Super gaaf!

Ergen de berg op zien we rechts San Marco, de bus stopt, de koffers worden uitgeladen en nu kan hun vakantie dus echt beginnen!

Rick een jongen van 7 vind vrienden zijn met de animatie echt super cool en blijft ook dicht bij me in de buurt, totdat ik in de buurt van het zwembad kom, dan ben ik natuurlijk het doelwit.

Ik met mijn slimme hoofd dacht van "aankomst dag, doe geen bikini of iets aan " domste fout ever.

Rick schaaterde het uit van het lachen want ja.. hij heeft de animatie nat gemaakt. Met een nat pak in het zonnetje droog ik hier gelukkig snel op en zit ik normaal aan het diner, ik kies voor een heerlijke pizza! De rest van de groep zit ook lekker te eten en we kletsen lekker door,  ik merk aan de ouders dat die echt houden van een gezellig praatje of op z'n tijd een goed gesprek! Ook hartstikke tof om ook iets te betekenen voor die ouders! Ebby vind me opeens ook echt heel interessant, een 4 jarig meisje met bruin haar begint het alfabet voor me te zingen,  vol trots zegt ze dat ze dat van de juf heeft geleerd later die avond komt ze even knuffelen.

Blijf het bijzonder vinden dat kinderen je uitkiezen, want ja die mevrouw in die blauwe polo is toch wel erg geliefd hahaha.

Iedereen is hartstikke gezellig en het klikt met allemaal.

Om 10 uur is de dag echt klaar en stap ik samen met Maureen op de scooter!  Heel spannend ook,scooteren in het buitenland, maar het valt me allemaal eigenlijk best mee!

ik slaap vannacht nog een nachtje bij Maureen aangezien mijn appartement nog niet klaar is dus het is echt een groot avontuur.

Morgen beginnen we in het zwembad en ik heb een vermoeden dan we daar ook eindigen, het is hier uit het water voor die Kids bijna niet te doen. Savonds sluiten we af met de Minidisco! Ben heel benieuwd!

Tot de volgende blog!

1. Ferdie:
    10 juli 2016
    Hey lieverd,

Super leuk om te lezen hoe je je vermaakt,
    Je enthousiasme straalt zelfs van je woorden af!
    Super!! Het worden 7 hele leuke weken, weet ik zeker!
    Geniet er lekker van! En maak er een super vakantie voor de kindertjes van!

Ik ben trots op jou!<3
    Xxxx
  2. Anita:
    11 juli 2016
    Super leuk om te horen dat je het naar je zin hebt
    Maak er maar gezellige weken van
    lieve groetjes van mij
  3. Mama:
    11 juli 2016
    Wat een super positief verhaal meis! En warm ach weet je dat gaat wennen (denk maar even terug aan Menorca)! Scooter rijden....wie had dat ooit gedacht! Geweldig meis!
    Dikke kussss van mama
  4. Papa:
    12 juli 2016
    Hoi schat, ben blij dat het goed verloopt en dat je het naar je zin hebt.
    Hou je taai dan lukt 't allemaal, op naar het volgende verhaal. Heb moeten constateren dat je moeder ook met vakantie is dus misschien schrijft zij ook 'n verhaaltje.
    "n embrasse van je vader, groetjes.