1ste week aan het werk!

14 juli 2016 - Corfu, Griekenland

Kalinichta allemaal!

We zitten al op dag 5 en het gaat hier echt onwijs snel, de dagen vliegen hier echt voorbij.

Helaas heb ik al ongelofelijke verbrandde schouderbladen, maar hé wat wil je als je heel de dag in de zon aan het zwemmen bent met de kids.

ik verkleur hier heel snel, nog sneller als in Menorca.

Het gaat hier steeds makkelijker en het word allemaal steeds leuker!

Nina is gisteren eindelijk aangekomen! Eindelijk is het clubje compleet!

Kirsten en Emma vinden het helemaal geweldig om in het zwembad mijn haar mooi te maken voor de avond, maar de logica is wel dat ik de krullen nat moet laten willen ze mooi worden!  Heerlijk die kinder logica.

Daarna pakten we de opblaasbedden erbij en maakte we er een water bedden race van. Diego van 18 vond het stiekem ook echt super leuk! Ze hebben dit ongeveer 20 min volgehouden waar als afsluiter een wedstrijdje was wie het grootste bommetje kon maken! Stan won,  want hij was de langste van de club!

Daarna was het weer even aandacht voor papa en mama! Heel leuk om te zien dat ze "even" tijd voor elkaar hebben,  even zwemmen, even spelen of even stoeien. Heel aandoenlijk!

Vandaag was de excursie voor de hele groep! We zijn met de bus naar Paleokastritsa gegaan waar we daarna een bootje instapte en naar Paradise Beach vaarde.

Wauw, een staalblauwe zee met rotsen om je heen! Super gaaf!

Ebby hield me heel goed vast want de golven gingen volgens haar "tempo tempo"

Na 15 min. kwamen we aan bij een verscholen kiezel strandje waar je echt alleen per boot kan komen!  Prachtig. . Links en rechts een rots en de rest is eindeloze zee, heerlijk rustgevend!

Na 2 uur vaarde we weer terug naar de haven, Ebby zat weer naast me en viel heel langzaam in slaap.

Ik hield haar stevig vast zodat ze van de golven weinig merkte.

Eenmaal in de haven had de groep even wat vrije tijd! In die tijd hebben Nina, Maureen en ik lekker wat gedronken op een terrasje bij de haven! Het is hier 34 graden dus drinken is echt een must.

Om 3 uur was het weer tijd om te gaan.

Ebby heeft 20 min. Lang een liedje gezongen over een zwarte bloem, een blauw hondje en een oranje olifant en o ja.. in Holland staat een zwembad!

Eenmaal bij San Marco sprongen we weer in het zwembad om lekker af te koelen en te spelen!

Tot nu toe weer een update van de afgelopen daagjes!

O ja scooter rijden gaat echt super! De Italianen zijn nu wel gearriveerd dus ben benieuwd.

Groetjes! Tot de volgende blog!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anita:
    15 juli 2016
    Geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt
    Heeeeeeeel veeeeel plezier en lekker genieten
    Anita xxx
  2. Papa:
    15 juli 2016
    Blij te lezen dat de "club" compleet is en dat je geniet van je verblijf in Griekenland. Zo zie je weer wat stellen 7 weken Corfu nou voor.
    Goed smeren maxime haha en geniet van de kids.