Time flies..

21 juli 2016 - Corfu, Griekenland

Kalimera iedereen!

Pfff wat een hitte.. we hebben gisteren de 36 graden aangetikt.

Gelukkig had ik een dagje vrij dus ben ik lekker aan het strand gaan liggen met mijn boek. Lekker rustgevend met op de achtergrond uitlaatgassen van auto's, vrachtwagens en touringcars! Echt heel fijn hahaha!

Het was zo vroeg gisterenochtend, Nina en ik hadden de wekker gezet om 06:00 uur om afscheid te nemen van onze eerste groep want die werden om 7 uur opgehaald.

Na heel wat kusjes en knuffels kregen we echt een heel lief kaartje van Gerdien, de enigste vrouw die over was van de groep tussen alle mannen! Super lief!

Toch vreemd om je aller eerste groep uit te zwaaien! Stiekem vond ik het best een beetje moeilijk, maar gelukkig is de 2de groep net zo gezellig en net zo actief!

We starten de ochtend met een water spelletje,  vandaag won Bram de wedstrijd "wie maakt het mooiste bommetje" en daarna werd er een fanatiek spelletje waterpolo gespeeld! Heerlijk om de dag zo te beginnen !

Aankomende zondag krijgen we de grootste groep tot nu toe,  16 ouders en 19 kinderen! Word flink aanpoten maar wij alle 3 hebben de instelling "laat maar komen"

Tot nu toe nog flink naar mijn zin! Vandaag ook nog alles met Simone besproken via Skype! Fijn om een bekend gezicht te zien van het bedrijf!

Jassas!

Maxime

1. Anita:
    21 juli 2016
    Wat leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt
    Hier nu ook warm maar ja dat kan elke dag veranderen
    Verder gaat het hier zijn gangetje\
    groetjes Anitaxx
  2. Mama:
    21 juli 2016
    Hahahaha voor de warmte had je ook thuis kunnen blijven hoor meis! Weer een heerlijk positief verhaal. Helemaal goed dat je het zo naar je zin hebt! En afscheid nemen ja dat gaat elke week terug komen!! Dikke kusssssss
  3. Papa:
    25 juli 2016
    Hoi "scheet", allereerst bedankt voor je sms, word ik vrolijk van. Blij te lezen dat je het naar je zin hebt, op naar de volgende "vrolijke" groep. Blijven de ouders ook nog wat rustig of gaan ze met de kinderen mee in de waterspelletjes.

Groetjes, papa en dikke kus.