Kalimera!

27 juli 2016 - Corfu, Griekenland

Kalimera iedereen!

De 3 de groep is alweer gearriveerd! Gaat zo ongelofelijk snel.

Vanochtend er weer vroeg uit gegaan om een deel van de 2de groep uit te zwaaien.

Man, ik ben echt niet gemaakt voor zulke tijden.

Om 6 uur eruit om om half 7 op de scooter te zitten om als uitzwaaien comité klaar te staan. Maar alles heeft een doel en dit doel is: afscheidsknuffels!

Helaas werkte mijn scooter even niet mee, hij wilde steeds niet starten! Gelukkig weet ik wel hoe een kickstart werkt maar ik heb een vermoeden dat hij na dit seizoen uit elkaar gaat vallen!

Afgelopen zondag ben ik mee geweest naar het vliegveld om ook mensen uit te zwaaien en op te halen.

Een stoer knulletje genaamd Isra had heel de week een grote mond en ontzettend bijdehante opmerkingen, maar op het vliegveld een echte softie!

3 keer huilend in mijn armen gevallen omdat hij het zo leuk heeft gevonden! Waarbij er in mijn hoofd werd gescoord! GOAL! Dat is wat ik wilde! Een ventje met een grote mond die aan het einde van zijn vakantie niet meer weg wilde.

Iedere groep is hier wel echt anders, moet ook! Maar het valt goed op.

De ene groep is meer hecht dan de ander,  helemaal prima natuurlijk want het is hun vakantie.

Tot nu nogsteeds flink naar mijn zin! Vanavond uit eten met de nieuwe groep! Ben heel benieuwd!

Jassoe!

Maxime

1. Ferdie:
    27 juli 2016
    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt lieverd!
    En het inderdaad heel snel! Week 3 alweer!:o
    Time flies!

Ik ben trots op jou! Xxxx
  2. Mama:
    28 juli 2016
    Nou meis zelfs voor de thuisblijvers gaat het snel! Ben alleen wel blij dat we hier geen 37 Gr. hebben hoor! Have fun!
  3. Papa:
    28 juli 2016
    Volgens mij zit er 'n meisje in Griekenland welke het erg naar haar zin heeft, dus hou je taai
    want elke keer als er 'n groep vertrekt zal er weer 'n moeilijk afscheid komen (wat wil je ook met zo'n animatie dame). Een ding is zeker, de tijd gaat ook voor jou dan sneller. Hou je taai, ik hou van je.