Laatste daagjes!

28 augustus 2016 - Corfu, Griekenland

Kalinichta allemaal!

Vorige week riep ik nog "onze laatste week breekt aan"

Nu is het "onze laatste 2 dagen breken aan"

Wat zijn deze weken bizar snel gegaan, en wat heb ik bizar veel mensen mogen ontmoeten.

Allemaal verschillend maar wel een hele leuke uitdaging!

Gisteren zijn Nina Maureen en ik naar barbati geweest, wat een ongelofelijk mooi strand! En luxe bedjes! Iets te lux voor ons nadat we 3 koffie hebben moeten afrekenen voor 19 euro.. maar goed! We hebben wel even  lekker kunnen genieten!

Morgen gaan Nina en ik opruimen en schoonmaken aangezien we dinsdag nog programma hebben en woensdag vroeg weg moeten.

Heb wel weer zin om naar huisje gaan! Lekker mijn eigen bed, mijn eigen dingetjes en eigen chaotische toestand haha!

Corfu, bedankt voor je mooie stranden, bedankt voor je warmte en gastvrijheid, heb me hier geen moment een last gevoelt.

Corfu bedankt voor je lekkere cocktails en je leuke barmannen  (helaas was degene die ik bedoel leuk om te zien maar had het IQ van een visstick)

Corfu bedankt voor je warme dagen en de heerlijke regen.

Corfu bedankt voor een ongelofelijk tof nieuw avontuur wat ik een mooi plekje in mij  hart kan geven!

Corfu dankjewel voor alles maar het is tijd om weer te gaan!

Xxxxxxxxxxx

1. Mama:
    29 augustus 2016
    Uit je verhaal blijkt wel hoe leuk je het hebt (gehad). Nog 2 dagen en de 2 "zwaai-mongolen" staan weer op Schiphol!! Goede reis met zn drietjes en tot woensdag lieverd!
  2. Jeannette:
    30 augustus 2016
    goedenmorgen Maxime, nog 1 dag en dan zit jouw werk op corfu er al weer op heb genoten van jouw reisblog iedere keer, zo waren we toch een beetje bij jou.
    wens je morgen een hele goede vlucht en zie je as weekend hier weer in nederland
    kusjes, jeannette
  3. Papa:
    30 augustus 2016
    Lees je aankomst op schiphol wel in DE TELEGRAAF, onder hoofdstuk "wereldnieuws".
    Ben blij als je weer thuis bent, maar niet te lang he, aan het werk pot jan drie (haha).
    ZIe/hoor je wel weer.