nog 1,5 week te gaan!

19 augustus 2016 - Corfu, Griekenland

Kalispera iedereen!

Sorry dat ik zolang niks meer heb geschreven maar had eigenlijk ook niet meer echt iets ontzettend spannends meegemaakt.

Aankomende zondag verwelkomen we onze laatste groep en wat tevens ook onze laatste week is.

31 augustus vliegen Maureen, Nina en ik (heul vroeg) naar Nederland! Ik heb er in iedergeval wel heel erg zin in om thuis weer te kunnen knuffelen.

Gisteren hebben Nina en ik de gratis excursie begeleid, we mochten voor een dagje Maureen zijn haha! Beviel me best goed aka "als u links kijkt ziet u rechts niks" mevrouw te spelen. We gingen weer per boot naar Paradise Beach en daarna vrije tijd in Paleokastritsa!

Heerlijk weer is het hier overigens, deze hele maand is het tussen de 29-33 graden!

Eindelijk een temperatuur waarbij je wat kan doen.

Morgen gaan we met z'n 3tjes naar de overkant van Corfu oftewel naar Albanië!

Zo zien we wat meer dan alleen Ipsos of het appartementencomplex! Ben heel benieuwd!

Ik zal tegen mijn vertrek (proberen) nog een blog te schrijven!

X Maxime

1. Mama:
    20 augustus 2016
    Dus je volgende uitdaging wordt "als-u-links-kijkt-ziet-u-rechts-niks" mevrouw worden?? Zie het al helemaal voor me....! Nog een onwijs leuke laatste 11 dagen meis samen met Nina en Maureen (ooo en Perry natuurlijk)! Wij zijn (ook) aan het aftellen...11...
    xxxmama
  2. Ferdie:
    20 augustus 2016
    Je komt bijna thuis!
    Wij tellen stiekem ook al een beetje af inderdaad!
    Geniet nog maar lekker van je laatste 1,5 week!
    En als je terug komt gaan we op vakantie. Want daar ben je denk ik wel aan toe na al die warmte daar, en dat vervelende weer! Haha!

Xxxxx loveyou!❤️
  3. Papa:
    21 augustus 2016
    Kun je eindelijk genieten van iets anders dan je appartementen complex, is goed voor de stemmingen. Ik zal ook blij zijn wanneer ik je weer kan "knuffelen" en wat bijkletsen. Lees wel in je laatste blog hoe laat/wanneer je weer arriveert, ben erg benieuwd hoe je dit Griekse uitstapje hebt ervaren. Hoe gaat het met je oorpijn, zal wel over zijn hoop ik, dan kunnen we mits tijd, gaan lunchen bij Jansen & Jansen of bij de Mac.

Groetjes, papa.