Lalalalalala

29 mei 2014 - Minorca, Spanje

Damn, over een week zitten we hier alweer een maand.

Het gaat zo snel! Heb alweer dag gezegd tegen een heleboel leuke ouders en vooral leuke kinderen.

Ik zette vorige week eindelijk de knop om dat ik blijf en dat andere mensen weggaan!

(Tuurlijk in een hotel) maar vond het best moeilijk om afscheid te nemen van volwassenen en kindjes die je 2 weken hebt gezien, mee hebt lol getrapt en leuk mee hebt gekletst!

Gelukkig komen daar ook steeds leuke mensen voor in de plaats.

Het is al weer even geleden dat ik een blog heb geschreven, heb genoeg gedaan!

En en en en HET TEAM IS BIJNA COMPLEET!

Team Italia is binnen! Ze zijn ontzettend enthousiast en uitbundig :) echt super leuk!

En de vaste medewerkers zijn ook bijna compleet! Guille, die hier al 6 jaar werkt begint a.s Vrijdag, Mayte begint maandag en er is hier ook nog een ander spaans meisje op ''snuffelstage''

Druk en gezellig dus!

Afgelopen maandag zijn we voor het eerst gaan stappen.

Na 2 Wodka Redbull's zag ik ze al behoorlijk vliegen, en het spelletje Kingzen was voor mijn mede-spelers een giller aangezien ik alles fout deed (zoals gewoonlijk)

Na een drankspelletje stapte we in de auto richting Jimmy Hills!

Waar we heel wat dansjes hebben gewaagd en het was echt een onwijs leuke avond!

Toen we de klok 3 uur hebben zien worden gingen we weer naar huis!

De volgende ochtend was het zwaar.. ik was niks waard.

Carlos vroeg ook gelijk ''Did you have fun last night? Are you okay?''

Dus ik zei ''Well at the moment... I need tea...''

Dus na een thee ging het steeds beter en stond ik weer vrolijk een Kinder activiteit te doen!

Aan het einde van de dag snakte we naar een knakworst.. en voor de doordenkers onder ons, NEE NIET ZON KNAKWORST!

Dus Simone en ik naar de supermarkt, Hot Dogs gehaald en terug!

Komen we terug, zit er geen lipje op.. Fuck, en nu?

Nou wij alles geprobeerd en toen zei Lon ''Loop naar Vincent, misschien kan die je helpen''

Dus hup, wij naar het kroegje waar we voor Jimmy Hills naartoe gingen en jawel.. hij had een blikopener! Dus stonden we daar, met een blik hot dogs in een kroegje ;p

Dus wij konden heerlijk genieten van een boterham met knakworst!

Vandaag zijn Lon en ik met haar grootouders een dagje weg geweest.

Lekker gewinkeld in Mahon en heb op de hoogste berg van Menorca gestaan, El Torro :) Met een prachtig uitzicht! Helaas werd dat na 5 min verstoord door een bui.

En heb ik voor het eerst warme chocolade melk gedronken!

Daarna zijn we doorgereden naar een vuurtoren die helaas dicht was dus gingen maar terug naar het hotel van Lon's grootouders!

Na een heerlijk diner en een lekker wijntje gingen we terug naar Almirante,

Net even lekker geskyped met mama en morgen met Ferdieeee <3

Dat was de belangrijke informatie tot nu toe!

See ya at my next blog!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

1. Mama:
    29 mei 2014
    Nou meis weer een leuk verhaal! En de laatste foto's wow heel goed!! Zie het trouwens helemaal voor me...jullie in een kroeg met een blikje hotdogs...je verzint het niet!!
  2. Anita:
    29 mei 2014
    Hoi wat een leuk verslag ben er niet zo goed mee
    Maar laat toch maar iets van me horen
    Aller eerst een leuk verslag en mooie foto s
    Het gaat je goed !!! ik blijf je volgen gr xx
  3. Papa:
    1 juni 2014
    blij weer 'n relaas van je te lezen. Net als Mama vind ik het erg leuke foto's. Moet met Mama nog overleggen hoe ik moet skypen met je, maar daar kom ik ook uit. Groetjes en veel liefs. Papa.
  4. Papa:
    4 juni 2014
    Vanmiddag heb ik je eindelijk aan de telefoon gehad, vond ik erg fijn. Zo te horen heb je het erg naar je zin en geniet je van je stage. Je schrijft steeds erg leuk over je "spaanse avontuur" hopelijk blijf je dat doen, kan ik ook genieten. Groetjes en veel liefs. Papa.