Cause I'm Happyyy

21 mei 2014 - Minorca, Spanje

Hola Guappa's y Guappo's!

BAM! We zitten alweer in week 3! Time flies when you're having fun!

Op dit moment zit ik met al mijn vrienden in de lobby (ugghe)

Nee hoor, lekker lonely! Is niet erg.

Goed, waar moet ik beginnen.

Week 3 is begonnen met gelukkig geen gezeik! Eujss.. *applaudisseert sarcastisch*

Ik begon maandag weer met de activiteiten! Helaas is het hier de laatste 2 dagen echt bagger en zijn dus alle activiteiten naar binnen verplaatst, helemaal niet erg want iedereen deed net zo fanatiek mee!

Savonds hielp ik Carla met de mini-disco! Op dat moment deed ik het licht en geluid, dus helaas werd ik niet in een Clownspak gehesen.

Dinsdag wel! Yessss! Overdag mocht ik in het magazijn een pak uitkiezen! En natuurlijk wilde ik er eentje met heel veel kleurtjes! Het was jawel, een clownspak geworden! Na een zonnetje en een bloemetje op mijn toet te hebben gemaakt, en een uitgebreide fotoshoot te hebben gedaan, heb ik samen met Zsofia een ontzettend energieke en leuke Minidisco neergezet met animo! Maar liefst 6 kindjes! haha!

Door de lampen had ik het, net als Zsofia echt ontzettend warm.

En aangezien mijn pak niet echt ademt, ''klotste'' het lekker mee.

Maar goed, de kinderen hadden genoten en daar ging het me om!

Na de Mini-disco kwam er een stel die de Lady GaGa vs. Michael Jackson kwamen doen.

Die komen hier 15 keer in het seizoen, ontzettend leuk om te zien! Helaas heb je een irritante piep in je oren na de show want het geluid moest alleen maar harder.

Tijdens de show kwam er een ontzettend schattig lief klein meisje naar me toe, Amelia is haar naam.

Zwart haar, schattig gezichtje en ik schat haar een jaar of 3.

Het enigste wat ze zei was ''Lady Gaga looks a bit scary!''

Dus ik zei tegen haar ''Come and sit next to me! So you dont have to be scared anymore!''

En daar zat ik dus, met Amelia naast me.. een klein handje op mijn been en dicht tegen me aan omdat ze het allemaal een beetje eng vond.

Op een gegeven moment ging ik mee-bewegen op de muziek, en Amelia naast me ging een soort van ja... Meehopsen!

Eenmaal bij het liedje Thriller van MJ kwam ze nog dichter tegen me aan aangezien de dansers verkleed waren als monsters, en dat vond ze ook niet echt prettig gezicht.

Milly die naast Amelia zat was de oudste van het ''groepje'' en die vond het allemaal geweldig, met 2 grote ogen heeft ze ook echt vol bewondering zitten kijken!

Er loopt ook 1 jongetje hier rond, Dominic is zijn naam een jaar of 5.. Wij vinden hem allemaal een beetje vreemd, en vooral toen Lady gaga zich omdraaide en je alleen haar rug zag, kwam ik met de opmerking tegen Zsofia ''Dominic is whatchin' some booty''

Ze lag dubbel van het lachen! Toen tikte er iemand op mijn rug.

dat was Jack met een heel zielig gezicht, ik vroeg wat er aan de hand was en hij antwoorde ''I'm going home tomorrow''

Jack verbleef hier samen met zijn zusje Amy 2,5 week met zijn ouders, Super familie!

Bij iedere activiteit kreeg ik de bijnaam ''Super Maxime!''

Ik vond het zo zielig en vroeg om een knuffel, toen kwamen de tranen.

Een kereltje van 6 die in je armen zit te huilen.. zo sneu.

Dus ik ging samen met hem naar zijn ouders om hun nog een fijne reis te wensen.

Stacey (moeder) gaf me een dikke knuffel en een kus en zei ''Thank you for what you have done! You are lovely!''

Ik moest toch wel even slikken om die woorden, want moest zelf ook bijna een traan laten.

Daarna heb ik ook natuurlijk heel netjes de vader van Jack ''Mark'' een hand gegeven.

Ze vertrokken vandaag om 05.30 dus heb ze helaas niet uit kunnen zwaaien.

Eenmaal afscheid genomen van Jack kwam Amelia, ze pakte me hand en wilde met me dansen! Prima :) Heb ontzettend gelachen om haar dansskills!

Daarna had ik mijn bedje opgezocht, en die heerlijk geknuffeld!

Het was een ontzettend leuk en geslaagde dinsdag-avond! Met wat tranen.

Tot de volgende blog!

Muchos bessos! xxxxxxxxx

1. Ferdie:
    22 mei 2014
    Hee lieffie!

Als ik het zo lees heb je het goed naar je zin!
    Fijn om te horen!:D
    Leuke en lieve kinderen, activiteiten en zelfs met minder weer vermaken jullie je daar dus goed!:D

Je had al verteld van Jack, wat een lief ventje zal dat geweest zijn!
    Jou eigen lieve ventje komt over 27 dagen naar je toe!:D
    Ik heb er zin in schat!

Spreek je snel over skype of telefoon weer hoop ik!
    Veel plezier en succes schatje!
    Je kunt het en ik ben trots op jou!

Xxxxxx loveyou❤️
  2. Mama:
    22 mei 2014
    He meis! Wat een gave foto's! Die geven vlgs mij echt weer hoe leuk het is! Kun je nagaan hoe dat gaat in het hoog seizoen. Clown Maxi, wat staat dat toch dichtbij je! Helemaal leuk! En wat lieffff van kleine Jack..ahh gossie toch. O en wat schrijf je toch leuk! Tis net of we erbij zijn en dat zijn we bijna!!! xxxxxtrotse mama
  3. Papa:
    26 mei 2014
    Leuk te zien dat je erzo van geniet. Zie ik ook weer hoe jer eruit zite..
    Ben je met Lonneke al 'n keer gaan stappen ? laat het even weten. Papa.