Opgelicht

15 mei 2014 - Minorca, Spanje

Nou, een simkaartje bij Movistar doe ik dus ook nooit meer.

Lon had vorige week woensdag samen met mij een simkaartje gehaald en er 50 euro opgezet.

Wij dachten daar voor 5 maanden klaar mee te zijn.

Maar helaas, schijn bedriegt.. Lon was er na 6 dagen al doorheen!

Ze had alleen even gebeld naar huis en wat gesmst.

Dat kon nooit! Dachten wij, dus wij hup naar Movistar verhaal halen.

Zijn we erachter gekomen dat een smsje sturen €0,73 cent is en bellen naar NL €1,00 p.m.

We schrokken ons dood! Belachelijk vonden we het!

Na uitgetiert te zijn op mama aan de telefoon had ik begrepen dat het niet eens mocht.

Vanaf vorig jaar was er de regel opgesteld dat een smsje niet duurder mocht zijn dan 20 cent... 20 FUCKING CENT!

Oftewel.. opgelicht..

Afijn, voor de mensen die mijn spaanse nummer hebben.

Je kan nog gerust naar me bellen op dat nummer! Maar ik bel naar Nederland gewoon via mijn Nederlandse nummer! Is veeeeeeeel goedkoper! Ik stuur alleen nog smsjes via mijn spaanse nummer in geval van nood of een andere ernstige situatie.

Als je even leuk een smsje wil sturen, stuur dan maar naar mijn eigen nummer!

Ik ben boos.. nogsteeds! Als ik een steen had, had ik hem bovenop Movistar gegooid!

Heb af en toe het gevoel alsof het alleen maar gezeik is om dingen te regelen.

Of dat ze denken ''o, daar hebben we weer van die ramptoeristen, en laten we het even moeilijk voor ze maken!'' Aaaaarghhh...

Afijn, morgen weer een dag! Workingday!

Muchos Bessos!

P.S

Uit frustratie hebben Lon en ik een chocoladereep gekocht van Milka, nu voelen we ons weer wat rustiger.

1. Mama:
    16 mei 2014
    Tsja...helaas is daar achteraf niets aan te doen ja behalve die Milka chocoladereep dan!!!!
  2. Papa:
    20 mei 2014
    Zo zie je maar dat niet alles "goud"is wat er blinkt. Waar stage
    bijdrage al niet goed voor is, ook voor Milka repen.
    Hou je taai, alles komt goed. Papa. xxx
  3. Mike:
    21 mei 2014
    Jeetje wat een naaistreek maxi! het zit jullie niet mee inderdaad als het om dingen regelen gaat:O hopen dat ze die oplichters ooit met de russen naar siberië sturen.. Ze hebben movistar al een keer flink op hun nummer gezet.. ik zal proberen het filmpje via de website link bij te voegen:P weet niet of het lukt haha!