Ein-de-lijk

14 mei 2014 - Minorca, Spanje

YESSSS! eindelijk is alles rond, het NIE-nummer is rond en mijn bankrekening is rond!

Nu moet ik volgende week samen met Lon en Simone weer richting Ciutadella om ons bankpasje op te halen!

En dan is het als het goed is helemaal klaar met alles regelen.

Vanochtend om 10 uur waren we weer begonnen met reizen naar Mahon voor de laatste dingen en daarna door naar de bank, om 2 uur waren eindelijk terug in het hotel om te bunkeren. HONGEEEEEER!

Daarna zijn Simone en ik een terrasje gaan pakken aangezien Lon ging skypen met haar vriend.

Heel gezellig! En na een uurtje beppen gingen we Lon ophalen om lekker uit eten te gaan.

Na een liter Sangria met zijn 3en gingen we aan de Italiaanse hap, maar na 5 happen zaten we al vol.

(Nu ik dit typ voel ik hem nogsteeds hangen)

Wat een gevaarlijk spul.. Sangria.. Maar lekker!

Met een boodschappentas en alcohol in ons bloed duurde het 10 min tripje naar het hotel vandaag iets langer hihi :)

Dat was mijn avontuur van vandaag!

Hasta la proxima y Muchos Bessos !!

xxxxxxxx

1. Mama:
    14 mei 2014
    Jaha dat is heftig spul Sangria!! Ziet er zo onschuldig uit met al dat fruit maar ondertussen LOL!! Duh zitten ze in Spanje, gaan ze Italiaans eten echte humor!
  2. Mike:
    15 mei 2014
    MAXIIII!!!!

Wat leuk om al je verhalen zo te lezen! Heerlijk al die opmerkingen van jou erbij hahahaha! Jij bent vroeger gewoon in een bad met redbull gevallen en die genen krijgen je kinderen gewoon mee dus of je ze nou een anti-suikerdieet geeft of niet:P ze blijven jou kids en blijven stuiter, stuiter, vlieg vlieg, ren, ren, hyper, hyper:P hahahaha!

Ik snapte dat je wat wilde gaan doen ondertussen maar als ik die foto`s zo zie dan had ik genoeg dingen te doen hoor.. werkelijk een fantastisch uitzicht en fantastische omgeving!

Als ze die hebben zou ik een jetski safari doen of een waterscooter huren en los gaan op die zee daar:P

Geniet ervan en we houden contact;) Stuur me ff je spaanse nummer zonder aan de sangria gezeten te hebben want anders heeft het nummer geen 10 getallen maar 20:P

Geniet ervan!!!!