Hola Guappa's y Guappo's

11 mei 2014 - Minorca, Spanje

Hoppaaaaa, week 2 is alweer bijna in zicht!

Gaat op zich best snel, ondanks de werktijden mag ik niet klagen hoe snel de tijd gaat.

Ik bedoel, HALLO! IK ZIT HIER AL 1 WEEK! TIME FLIES!

Ik zal een kleine samenvatting geven wat ik gisteren heb gedaan.

Ik begon samen met Lon om 11 uur met het oer-hollandse spelletje: Sjoelen

De Engelse hier hadden geen benul wat het spel inhield, maar toen ze het eenmaal doorhadden (alsof het zo moeilijk is) hadden ze de grootste lol!

''Do you play this in Holland? Wow, this game is fun!''

Om 12.30 begonnen we aan de Cocktailgame, een spel waarbij gasten (natuurlijk) een cocktail kunnen winnen door punten te scoren.

En daarna, ja je raad het al... Pauzeeeeeeee! Schafteeeeeeeeeeen! ;p

Na een goeie lunch ging ik om half 4 met Lon weer richting Carlos om te Riffle schieten :)

Omdat Jack (een kindje) niet mee kon doen heb ik mijn BESTE voetbalskills met m gedeeld. Waarop Jack na het potje antwoorde:

''Do you want to play again cause' I only want to play with you en daddy''

Maar natuurlijk! en hop daar ging Mini Sneijder en ja.. Van der Vaart in opleiding weer.

Na een uur was het half 5 en dat betekend: PAUZE TOT 21.00 UUR

Ik heb even later gevraagd aan Carlos (mijn stagebegeleider) of deze tijden altijd zo zijn.

Maar inderdaad, deze maand wel, aangezien het ontzettend rustig is en nog geen vakantie is.

Volgende maand moet het volstromen met spanjaarden en Juli en Augustus zijn de drukste maanden hier met +/- 200 kinderen! Wiiieeehoeeee haha^^

Maargoed, om 21.00 was hier een spaans kinderfeestje waarbij ik Carla mocht helpen, Lon was die avond entertainment voor de ouderen (Bingooooo)

Omdat mijn Spaans nog niet echt ''muy bien'' is, leidde zij de avond! En ik bediende het licht.

Een ding weet ik wel, mijn kinderen krijgen later een ''ANTI-SUIKERDIEET''

Wow... volgens mij ben ik nog nooit zo druk geweest vroeger! Gooi er wat cola en chocola naar binnen en je hebt 15 stuiterballen.

Afijn.. om 12 uur was het afgelopen en ik was echt moe, dus hup! Even nog gauw een welterusten berichtje sturen naar Ferdie en mama en op naar bed.

Woensdag en Donderdag zijn we weer vrij en gaan we Woensdag alle bankzaken is regelen. Want het NIE-Nummer is eindelijk binnen.

En misschien nog wel is op sight-seeing tour of naar het strand! We kijken nog!

Het is tot nu toe goed te doen en de gasten zijn ontzettend leuk!

Morgen weer een dagje werken van 11.00 - 22.00 uur volgens mij.

Don't worry, met natuurlijk... PAUZE!!

Muchos Bessos!

xxxxxxxxxxxxxxxx

1. Mama:
    12 mei 2014
    Whahahaha nee hoor meis..jij had geen cola en chocolade nodig!!! Wat een lol! En weer een gaaf verhaal. En ja ik heb op mijn fb gezet dat week 1 voorbij is en nog 19 te gaan!! Gelukkig dat ik (en Ferdie natuurlijk) je gauw weer zien volgende maand!!!
  2. Papa:
    12 mei 2014
    Ben blij te lezen dat je het naar je zin hebt en dat de "werktijden" meevallen. We zien wel verder als het juli/aug. is met al die spaanse vakantiegangers.
    Groetjes, papa.
  3. Ferdie:
    Hee schat!

fijn dat je het naar je zin hebt, en dat wist ik stiekem al wel! ^^
    ik spreek je natuurlijk iets vaker dan alleen je blogs.

maar dit vond ik leuk om te lezen:
    "Een ding weet ik wel, mijn kinderen krijgen later een ''ANTI-SUIKERDIEET'' ''
    daar houden we ons aan!

xx loveyou<33