Long time no see

13 november 2014 - Cadzand-Bad, Nederland

Hallo peopleeeeee

Sorry dat het zo lang duurde voordat er een blog kwam maar de WIFI komt hier per houtvlot.

Want tot mijn grote spijt doet de WIFI het niet op de Panneschuur waar ik zelf verblijf.

Dus ik moet mijn laptopje meenemen naar werk.

In deze 2 weken is er nog weinig gebeurd aangezien het naseizoen is, en er niemand vakantie heeft.

Dus het is meer schoonmaken en voorbereiden op de zomer. wat overigens ook heel leuk is hoor!

Mijn collega's zijn ook echt heel leuk en heel fijn om mee te werken!

Ik woon met 2 jongens samen uit mijn team! Hartstikke gezellig!

Het bevalt me tot nu toe prima! De kindjes die er zijn zijn ontzettend lief en leuk!

Helaas is het wel een domper als je de mini disco doet voor 1 kindje, maar hé we blijven lachen!

Nou als ik weer WIFI heb horen jullie me weer!

Dikke kusssss!

1. Ferdie:
    13 november 2014
    Liefje!
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.
    Jammer dat het nog niet zo druk is,
    Maar dat komt! Weet ik zeker!
    Nu je eerste paar weken er al op zitten!
    Gaat snel joh!

Ik kom snel langs! I promiss!
    En die wifi, daar verzinnen we wel wat op!
    Gaan we regelen! :D

Heel veel plezier, en succes! Al is t nog niet druk.:)
    You're doing great honey!❤️

Xxxxxx ik hou van jou! En ben super trots op je!❤️
  2. Mama:
    13 november 2014
    Hi meis! Tja die WiFi....blijft Zeeland he....hoop water en geen steunpunten voor WiFi in al dat water LOL! Komt wel goed schatje!! Een minidisco voor 1 kindje wat zal die het naar zijn/haar zin gehad hebben....de "juf" helemaal voor hem/haar alleen! Dat was iets voor jou geweest vroeger, je had het helemaal prachtig gevonden. Tot gauw meis! xxxmama
  3. Papa:
    16 november 2014
    Ben blij te lezen dat je het naar je zin hebt en de drukte komt vanzelf, niet te snel inwerken anders wordt je nog moe. Hoop je de volgende keer te zien in Dongen, kunnen we bijkletsen.
    Groetjes, papa. xxx