SORRY

8 december 2014 - Cadzand-Bad, Nederland

Dames en Heren en andere aanverwante artikelen ;)

Als eerste heel erg sorry dat ik niet meer heb geschreven, stom natuurlijk!

Maar ik heb geen WIFI in mijn huisje helaas, en heb bijna op het punt gestaan om school in actie te laten komen omdat ik er echt even doorheen zat.

Want 5 weken thuis zijn na 5 MAANDEN stage was toch nog ''iets'' te kort.

En op het park is er op dit moment heel weinig te doen, dus ga je meer aan thuis denken dan normaal.

Dat heb ik natuurlijk ook aangegeven dat ik graag een leerzame stage wil, want van Magazijnen ruimen en schoonmaken leer ik (ofcourse) niet zo veel.

En ik begrijp en respecteer heel goed dat er op dit moment weinig te doen is en er niet veel kindjes en volwassenen op het park zitten want het is nergens vakantie.

Maar Zeeland in het naseizoen is helaas een soort van ''uitgestorven'', Ik heb met mama heel Zeeland in 2 dagen al gezien.

Dus een paar dagen geleden brak ik, ik was er echt even klaar mee en had/heb het echt gewoon even nodig om naar huis te gaan.

Nu ik weet dat het kan ga ik natuurlijk ook.

Maar als je 2 dagen vrij verdeeld zijn over de week ging dat heel moeilijk, dus heb ik gevraagd of het voorlopig zo kan dat ik 2 dagen achter elkaar naar huis kan.

Mijn stagebegeleider snapte het volkomen, maar zei ook ''geef de hoop niet op, want het word met Kerst wat drukker en dan komt het echt goed!''

Ik vind het team echt onwijs leuk, aan het begin was ik heel bang dat ik het pispaaltje zou worden omdat ik het enigste meisje ben in het team.

Maar dat viel reuze mee, en ik ben er nu al wel aan gewend!

Ik zei ook op het moment dat ik er doorheen zat ''ik kan hier niet weg, ik kan dat niet maken tegenover mijn collega's. dat doe ik niet, zo zit ik niet in elkaar! Want het ligt niet aan hun''

Ik maak mijn stage ook gewoon af hier! En wil de zomer ook graag nog mee blijven draaien vanwege de voorbereidingen waar we binnenkort mee starten voor het hoogseizoen!

Zou ze lullig zijn als je je eigen voorbereidingen doorgeeft aan iemand ''nieuw''

Een paar weken geleden heb ik met Jeffrey een kinderfeestje georganiseerd! jeetje, wat was dat leuk om te doen! Ouders blij en kindjes tevreden :) me is happy!

Natuurlijk de weken daarna was Piet Maxi ook weer van de partij om kindjes vol te proppen met pepernoten en snoepgoed!

Kijk, dit zijn onwijs leuke dingen om te doen! Maar dit dan liever iedere dag, niet het zwarte piet gedeelte, dat kan ook niet, want de arme Piet en man met mijter gaat ook weer weg, maar de momenten dat je bezig bent!

Ik merkte toch wel aan mezelf dat ik het nog best heftig vind om weer 5 maanden weg te gaan, zo kort achter elkaar! En in die 5 weken thuis was niet echt ''rust'' maar meer geregel voor Zeeland, EN Luke overleed 5 a 6 weken geleden, dus het liep allemaal niet echt van z'n leie dakje!

Maar we blijven lachen! Het komt ook allemaal goed! En ga er alles aan doen om een volgende 9 binnen te slepen!

A.s. Zaterdag komt mijn lerares van school voor een gesprek! Dus ik ben benieuwd!

Lieve mensjes, echt sorry voor de ''late'' blog, maar de WIFI in mijn huisje is er niet, alleen op mijn werk!

Op dit moment schrijf ik deze blog ook in Brabant! even lekker thuis!

Dikke kus!

1. Ferdie:
    Hee schat<3

Ik krijg de "drama" natuurlijk allemaal mee,
    Maar zoals je zelf al zei, dont give up!
    You can do it!
    En je kan nu lekker elke week naar huis:)
    Dat maakt het al een stuk dragelijker, en hopelijk word het heel snel drukker!
    En zo niet, komt er gewoon elke week een bekende van jou een weekje logeren op het park!
    Beginnend bij mezelf natuurlijk!(a)

Ik hou van jou lief, en ik ben heel erg trots op je hoe je het doet!❤️❤️
    Dont give up!
    Everything is going to be allright!

Xxxxxxx kusjes van je mannetje!
  2. Mama:
    8 december 2014
    En nu was zelfs Brabant ver weg. Oke een dikke 2 uur rijden maar als je het (even) niet ziet zitten, is 2 uur net te ver. Gelukkig wat je doet, doe je super leuk! Zelfs met drie kerels in je "waggie" boodschappen doen, geeft geen problemen! Je hebt je zelfs al als taxi chauffeuse aangeboden waar Jack en Jeff dankbaar gebruik van gemaakt hebben. En tsja dat er momenteel nergens in Nederland de vakantieparken worden plat gelopen, daar kan jij ook niets aan veranderen! Fijn dat Jelle het gewoon begrijpt en er rekening mee houdt! En vergeet dit ook niet: we hebben je heeeeeeeeeeel graag thuis!!
    xxxxxmamam
  3. Maaike:
    Hey lieve meid,

Ik hoorde het allemaal al van mama. Maar ik vind dat je super goed bezig bent! Natuurlijk is het zwaar als je al zo'n lange tijd weg bent geweest. Maar thuis is echt niet zo ver weg!! 2 uurtjes zijn niets! Gewoon lekker naar huis gaan als dat kan. Ik weet niet tot wanneer je daar zit (zal ik Ferdie wel vragen). Maar Sebas en ik gaan altijd in januari samen weekendje weg. Zeeland zijn we nog niet geweest en daar zijn vast leuke dingen te doen. Ik zal eens overleggen met mijn schatje! Gaan we gezellig mijn schoonzusje opzoeken en anders kom ik gewoon op een vrijdag naar je toe, ben ik toch vrij. Ik rij gwn heel vroeg weg en ga gwn laat dezelfde dag terug, heb ik een hele dag! Komt echt goed!!! Lijkt me erg leuk namelijk om je snel weer x te zien. Volhouden! In de kerstvakantie komen er vast lieve kindjes die met koos konijn willen spelen ;).....
    Xx je schoonzus (k)