Ziek, Druk, NIEUWJAAAAAR :)

30 december 2014 - Cadzand-Bad, Nederland

Ik schrijf deze blog vanuit mijn vertrouwde plekje, thuis!

Na 8 dagen achter elkaar te hebben gewerkt en kindjes een leuke vakantie te hebben gegeven ben ik nu even lekker 3 daagjes thuis!

Ik vier Oud en Nieuw lekker thuis, heerlijk!

2 weken geleden had de griep me te pakken en kon ik helaas 4 dagen niet werken, balen, maar ja niks aan te doen! Toen ik terug kwam viel ik gelijk in de kerst periode!

Deze 2 weken zijn echt de heerlijkste weken om te werken! Heerlijk druk! Het park zat met kerst tot de helft gevuld en nu met Oud en Nieuw zit het 100% gevuld!

Lekker lullen met kindjes over van alles en nog wat en lekker lachen!

Ik heb gisteren een gesprek gehad van 15 min. met 2 meisjes over tekeningen en kleurtjes :) It makes me happy!

Een van de meisje gaf me een kleurplaat omdat ze vandaag weg gingen EN omdat ze me heel lief vond! Made my day!

Gisterenmiddag was de welkom, voor de gasten die met Oud en Nieuw op het park verbleven, dus heb ik 3 uur staan blauwbekken in de kou om mensen de weg te wijzen in het Nederlands en Duits.

De file stond al aan het begin van Cadzand, hartstikke fijn! Mensen waren flink geïrriteerd doordat het zolang duurde, maar met een lach op mijn gezicht en met mijn ''beste Duits'', ''uitmuntende Nederlands'' en enthousiasme werd iedereen toch weer vrolijk!

Ik ging dood in de kou, maar vond het heerlijk om weer eens bezig te zijn!

Mijn dag begon om kwart voor 10 en eindigde om half 7, Mijn lampje ging om 10 uur uit, ik was kapot! Dus ging ik maar eens knuffelen met mijn bedje.

Opeens een klap in je gezicht is het als je opeens heel druk bent na zulke rustige weken.

Helaas is dat avontuurtje van korte duur en zitten we na 5 januari weer laagseizoen te draaien, hartstikke jammer! Maar je kan mensen niet dwingen om op vakantie te gaan haha!

Lieve allemaal die mijn blog lezen,

Ik wens jullie een spetterend 2015! Dat al jullie dromen uit mogen komen en doe deze keer ''dat'' waarvan je dacht ''nee, dat doe ik niet want dat kan ik toch niet'' gewoon doen! anders krijg je er later spijt van!

Blijf gezond en we maken er een mooier jaar van dan 2014!

Laat 2015 brengen wat 2014 vergeten is!

Dikke kus!

Maxime

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mama:
    31 december 2014
    Gaaf dat je weer even thuis bent! Hier hoef je niet in de kou te staan hoor! Het is vandaag de laatste dag van 2014 en ik hoop voor jou dat 2015 alles brengt wat je graag wil! xxxmama
  2. Papa:
    31 december 2014
    Ben blij dat je het weer naar je zin hebt, lekker werken bevalt je vader ook nog steeds. Hoop je een dezer dagen toch even te zien zodat ik jezelf 'n gezond en werkzaam 2015 kan wensen, anders bij 'n andere gelegenheid, EEN GEZOND EN GELUKKIG 2015 gewenst.