Trots

5 juni 2014 - Minorca, Spanje

Hola lieve mensjes!

Even een blogje tussendoor, omdat ik trots ben!

Ik kwam net een documentaire tegen op youtube over ''Pesten''

Hoe heftig het wel niet is, en wat de gevolgen ervan zijn.

En wat mensen wel niet kunnen aanrichten.

Ik wil even zeggen dat ik trots ben, dat ik zelf ook ben gepest maar mezelf er altijd doorheen heb gesleept.

Ik werd ook altijd uitgescholden, ben achterna gezeten met stokken en opgewacht uit school, en durfde af en toe niet meer naar school.

School zag niks, maar ik wel en thuis ook gelukkig.

Er hebben zoveel mensen tegen me gezegd dat ik er niet kwam of dat ik het niet kon of dat ik niks was, en door mijn TSC nergens aangenomen zou worden.. En nu, 8 a 9 jaar later, studeer ik al 4 jaar Recreatie, mag volgend jaar mijn 2de diploma van Recreatie in ontvangst nemen en zit op een van de prachtigste plekken van Spanje voor minder dan een halfjaar.
En door alle negativiteit begin je af en toe zelfs dingen te geloven, maar daar zijn dan ook weer de mensen die altijd positief zijn gebleven, en daar heb ik me het meest van aangetrokken.

Ik denk dat ik me daardoor en door die mensen me erdoorheen heb gesleept.

En hallo! ik mocht na mijn basisschool en vmbo ongelofelijk gave dingen doen!

Ik mocht naar Den Haag, heb mijn school opgegeven voor Over de Streep, Heb lieve vrienden en vriendinnen en net als wat ik al eerder in deze blog zei, Ik ben nu op een van de mooiste eilanden van Spanje, Menorca waar ik nogsteeds de tijd van mijn leven heb.

Dat ik een ongelofelijk lief, knap, mooi, schattig vriendje heb die er altijd voor me is.

Dat ik trots ben op mijn moeder, vader en Frank dat ze er altijd voor me zijn.

Ik heb nooit opgegeven omdat ik altijd in mezelf heb geloofd.

En wist dat ik er wel kwam, en dat geloof ik nog steeds!

Ik ben er nog niet, maar al wel een heel stuk!

Ik ben trots, trots op wie ik ben en trots op de mensen die ook in mij geloven en dat altijd hebben gedaan.

Trots op de dingen die nog mogen gebeuren en dingen die ik doe.

In 1 woord: ik ben TROTS!

xxxxxxxxxxxx

1. Ferdie:
    5 juni 2014
    Ik ben ook super trots op jou schatje!
    Ik heb je verhaal ook van je gehoord,
    Heb je me in detail verteld..
    En het is echt belachelijk dat zulke dingen gebeuren!

Ik ben trots dat je je er nu al zover over heen hebt gezet! En dat je je zo groot hebt gehouden altijd!

Onder de film spijt was het ook een breekmomentje
  2. Maaike:
    Hey lieve meid!

Ik wist dit niet, maar ik ben het helemaal met je eens! Ik ben was al super trots op je omdat je wel ff een half jaar ver weg bent van je lieve ouders en vriendje. Maar na dit (korte) verhaal ben ik helemaal trots op je!! Je bent een lieve meid en super sterk! Pesten is echt belachelijk. Ik ben er absoluut tegen! Daarom vind ik het ook super goed dat er zoveel aandacht aan wordt besteed. Jij mag vooral niet vergeten hoe trots jij op jezelf moet zijn! Precies zoals je zegt, je hebt zoveel lieve vrienden en familie. Zij zijn allemaal super trots op je! En ik ben blij dat ik bij jouw familie mag horen (toch??? Je bent immers mijn schoonzusje). Ik ben inderdaad TROTS OP JOU!!! Have fun daar en geniet nog maar lekker!!
  3. Anita:
    5 juni 2014
    Heb heel veel RESPECT voor jou xxx
  4. Mama:
    6 juni 2014
    Terwijl ik dit schrijf, lopen de tranen '(weer) over mijn gezicht...ik heb altijd geweten dat je sterk was en bent!! Én vooral dat je zo anders bent dan het "gemiddelde"! Meis blijf genieten en laat je door niets van jouw weg afkrijgen! xxx mama
  5. Papa:
    6 juni 2014
    Hallo schat van me, zo zie je maar dat ook je judo-lessen geholpen hebben om die pester 'n lesje te leren. Ook ik ben super trots op je en zal dat ook blijven. Ga zo door en je zult merken dat je "echte" vriendenkring groter wordt.
    Lekker gefeest in de Disco ? Groetjes, papa.
  6. Mike:
    10 juni 2014
    Ben wie je bent maxi en ben trots op wat je zelf bereikt en hebt bereikt! Wij zijn ook trots op jou en om jou vrienden te mogen zijn;)!

succes meid en we houden contact!!

XxX