Ultima Dias

19 september 2014 - Minorca, Spanje

Hola!

Pff, daar gaan we dan.. de laatste 5 dagen gaan in!

Eerst was het 5 MAANDEN en nu is het nog maar 5 DAGEN!

zo raar, maar aan de andere kant ontzettend leuk om weer thuis te komen!

Iedereen weer kunnen knuffelen.

Afgelopen zaterdag heb ik al gehuild omdat ik mijn laatste planning kreeg en graag iedereen van het team wil meenemen in mijn koffer.

Een ding weet ik wel zeker, dat ik dit nog een keer doe, misschien niet voor 5 maanden maar op z'n minst het hoogseizoen!

Het is zo leuk om te doen, en je krijgt er zoveel waardering en leuke verhalen voor terug!

Menorca is prachtig, alleen weet ik niet of ik weer zou willen werken in Menorca.

Omdat er nog meer mooie plekken zijn op de wereld waar animatie is.

Deze 5 maanden waren echt, echt geweldig! Een van de mooiste en leukste ervaringen tot nu toe!

Zoveel mooie mensen mogen ontmoeten, zoveel leuke verhalen mogen horen van gasten.

En lekker gek mogen doen zonder dat iemand op je rem trapt!

Ik ben gaan houden van Menorca en van het team, je word een soort van familie!

Ik heb prachtige dingen mogen doen, Fiesta de Terror, Fiesta de India, Bella y Bestia en El Rey Leon en natuurlijk nog veel meer!

Ik wil echt iedereen bedanken die deze 5 maanden zo mooi hebben gemaakt!

Morgen is het mijn laatste werkdag , daarna inpakken, Maandag winkelen en onze cheque halen en Woensdag is het wegwezen!

Dit is mijn laatste blog! En voor de mensen die ik op Schiphol zie? Hasta el Miercoles!

Muchos besos!

xxxxxxxxxxxxxx

1. Irja:
    19 september 2014
    Heb je de afgelopen 5 maanen gevolgd en wat was ik jaloers haha!! Geniet nog van de laatste daagjes daar maar ook zeker als je weer terug bent in Nederland van je welverdiende vakantie :)

Groetjes irja
  2. Ferdie:
    Jaa lieve mooie schat,
    Dit was bijna je avontuur op menorca!:D
    You did great!
    Begrijp dat het een beetje dubbel is!:(
    Je hebt het daar geweldig naar je zin gehad!! En een hele goede band opgebouwd met iedereen!
    En je moet afscheid nemen!:(
    Maar begrijp dat je het ook geweldig vind dat je terug komt!
    En dat vind ik ook heeeel fijn!:D
    Heel erg fijn!:D

Ik heb dr zin in liefje!
    En je gaat zeker nog een x! Als je het zo naar je zin hebt gehad! Dan moet je dat zeker doen!
    En ik ga lekker mee dan!:D

Tot woensdag cutie! Ik hou van jou!<3

Xxxx kusjes JOU mannetje!
  3. Yara:
    Hee Maxime,
    Ik heb je reisverhalen ook elke keer gelezen, met veel plezier!
    Fijn dat je het zo goed gehad hebt en geniet nog van de laatste dagen en natuurlijk de dagen dat je weer in Nederland bent.
    Liefs Yara
  4. Mama:
    20 september 2014
    O jee daar gaat de 30 kg bagage! Carlos, Antonella, Zsofia, Maite en eigenlijk iedereen mee naar Nederland! Zou wat zijn he meis!? O wacht even behalve de "TWEE" Italianen niet LOL! Dat het een super geweldige ervaring zou worden, geen moment aan getwijfeld! Maar o o o o wat ben ik blij dat het volgende week woensdag zal zijn! En nog een keer of meerdere keren recreatie in het buitenland altijd doen maar als het dan ff kan ietsje korter!! O en als we het er dan toch over hebben, graag een plek op de wereld wat het thuisfront ook leuk vindt LOL!!!! Dag meis tot woensdag 24 september op Schiphol!!
  5. Papa:
    21 september 2014
    Ben er ook bij om je op te halen, breng de vrachtauto mee voor alle bagage (hahaha). Schat, zal ook blij zijn je weer te zien en knuffelen. Ben erg blij dat je het zo naar je zin hebt gehad, zeker voor herhaling vatbaar maar zoals mama al schrijft, graag op 'n plek wat het thuisfront wat sneller en vaker kan komen, Tot "knuffels" a.s. woensdag. Papa.