Ultima semana's

25 augustus 2014 - Minorca, Spanje

Hola Todos!

Mijn laatste weekjes gaan in! Is het hel vreemd dat ik al op de ''naar huis ga'' modus sta?

Ik heb aankomende zaterdag de laatste musical die ik speel, El Ultimo El Rey Leon.

Aangezien er in September bijna geen kinderen meer zijn.

Vanaf woensdag nog 4 weken en dan vlieg ik samen met Lon en Simone naar huisje.

Heb er echt, eerlijk gezegd.. ontzettend veel zin in! Maar het voelt ook heel erg dubbel aangezien je hier toch iets hebt opgebouwd 4,5 maand.

Nog even genieten van de stranden, het uitzicht en.. het mooie weer! het is hier op het moment tussen de 27 en 30 graden! Heerlijk.

Aangezien het in Nederland herfst weer is! Word weer wennen, maar ach!

Dit zal mijn een na laatste blog zijn, ik schrijf de laatste tegen de tijd van mijn vertrek!

Hasta luego chico's!

Muchos Besos!

1. Ferdie:
    Hee beautiful!

Tuurlijk is het dubbel, je hebt je daar prima vermaakt en een leuke tijd gehad!
    Dus is t "raar" om weer naar huis te gaan.

Maar ik vind het absoluut niet erg dat je al bijna terug komt!
    Alles behalve zelfs!:$
    Ben blij dat het zo snel gaat, en dat je over 4 weekjes al terug bent!:)

Geniet nog maar even de laatste weekjes van het goede weer en het hotel!
    En tot snel liefste!

Xxx loveyou
  2. Ferdie:
    Hee beautiful!

Tuurlijk is het dubbel, je hebt je daar prima vermaakt en een leuke tijd gehad!
    Dus is t "raar" om weer naar huis te gaan.

Maar ik vind het absoluut niet erg dat je al bijna terug komt!
    Alles behalve zelfs!:$
    Ben blij dat het zo snel gaat, en dat je over 4 weekjes al terug bent!:)

Geniet nog maar even de laatste weekjes van het goede weer en het hotel!
    En tot snel liefste!

Xxx loveyou
  3. Mike:
    25 augustus 2014
    Jaaaaaaaaaa bijnaaaaaa! Dan kunnen we maxi weer gaan halen:D eerst lekker op vakantie en daarna jou halen:D succes met de laatste loodjes! Weet je je eindcijfer al of wanneer komen ze die geven?
  4. Mama:
    25 augustus 2014
    30 dagen en dan daaaaaaaaaag Menorca Hoi Nederland!! Dusss geniet nog maar van al dat mooie weer, wan tis hier KOUD!! xxxmama
  5. Papa:
    28 augustus 2014
    Mama vindt het hier koud, ik verschrikkelijk nat. Ben dinsdag tot op mijn huid nat geregend dus geniet nog even van je laatste weken, ik zal ook blij als ik je weer zie en 'n knuffel kan geven. Hou je taai en tot de laatste blog. Papa xxx.