Cucharachaaaaaaaaaaa

5 augustus 2014 - Minorca, Spanje

Nou mensen, omdat mijn moeder graag wilde dat ik dit verhaal op de blog zou delen komt ie:

Er was eens een Kakkerlak.. Door de moeder van Lon was hij gedoopt tot Karel de Kakkerlak.

We werden een week lang geteisterd door dit kleine vieze beestje, maar steeds konden we hem niet vinden of was hij te snel voor ons.

Op een dag deed ik de deur open en zag ik hem lopen, Lon vroeg zich af waarom ik niet doorliep en zei ''daar is ie! daar is ie!''

Waarop Lon antwoorde ''pak dan iets!'' dus ik pakte een glas.

Snelwandelde achter het beest aan, en daar zat hij achter de deur in een hoekje

Ik wilde het glas over hem heen zetten en de kiet uitvegen.

Helaas liep het anders af, onze Karel zijn kont zat in het glas, maar zijn hoofd niet..

Dus ja, ik heb hem aan de gruwelijkste dood geholpen, ik had hem onthoofd.

Maar het rare was, zijn poten bleven nog gewoon bewegen in het glas.

Dus ik pakte een deo fles om hem te vergassen maar hielp niks.. Ja, alleen voor de voorkant.

Dus ik stond op het glas, bezem erachteraan en jastte zo het glas met achterkant naar buiten.

Tadaaaa... Karel is verdwenen! Helaas was zijn achterkant de volgende ochtend uit het glas verdwenen! Ik hoop dat hij is meegenomen door onze mieren fiesta!

Zou fijn zijn!

Nou voor alle mensen die dit hebben gelezen, dit was een avontuur dat mijn moeder ontzettend grappig vond! En dat graag op de blog had gewild! Dus bij deze!

O ja even totaal iets anders, ik heb afgelopen zaterdag Lumiere vertolkt in Bella y Bestia! Het ging echt ongelofelijk goed! En natuurlijk staat hij op tape!

Dus voor de liefhebbers die hem graag willen zien? Kom eind september vooral langs om hem te komen kijken incl. de Lion King!

Muchos bessos!

xxxxxxxxx

1. Mama:
    5 augustus 2014
    Hilarisch en dat blijf ik vinden!!! En meisjes goed opgelost!!
  2. Papa:
    6 augustus 2014
    Alsof ik onze vakantie op Menorca herbeleef. We kregen ieder dag vele poezen op visite waarbij ik me afvroeg waarom ze er weer waren maar je moeder kocht voor de poezen blikken vis want anders leden ze honger. Ik had mijn "amigo's", zijnde 'n pot jam met vele mieren. Zo zie je maar weer, de appel valt niet ver van de boom. Gelukkig heb je het nog steeds erg naar je zin, ga zo door. xxxx