Losciento!

30 juli 2014 - Minorca, Spanje

¡Hola Gente!

Het is weer even geleden dat ik iets heb geschreven.

Tis ook best druk geweest de afgelopen weken.

Het hotel zit bijna vol, het word met de dag warmer en de kinderen komen binnenstromen.

Helemaal prima!

Op dit moment heb ik al 2 keer de Lion King gespeeld, natuurlijk had ik mijn paparazzi bij me en is het gefilmd!

Man, wat kan ik daar van genieten.. totaal in iemand anders zijn huid kruipen! Zo heerlijk.

Aankomende zaterdag speel ik ''SACREBLEU'' Lumiere, de Franse kandelaar!

Ik hou er echt van om van die maffe rollen te spelen! Zo leuk, en dat dan op je eigen manier vertolken.

Natuurlijk word hij in het Spaans vertolkt, dus vind ik het stiekem extra moeilijk om op het juiste moment te playbacken.

Wel ongelofelijk leuk ofcourse!

Op mijn vrije dagen ben ik te vinden op de mooiste strandjes van Menorca!

Dus beware: brownie is coming home!

Voor onze fans onder ons, NOG 8 WEKEN EN DAN BEN IK WEER THUIS!

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo erg om weer op Nederlandse bodem te staan, 5 maanden zijn na mijn mening net iets te lang, ookal geniet ik hier van ieder moment en van alle mensen om me heen.

Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het een beetje beu raakt en graag even naar het thuisfront wil en even je ei kwijt wilt.

Op skype kan dat natuurlijk en via telefoon ook, maar dat is net even anders dan Face to face.

Maargoed, het zijn de laatste loodjes! Komt allemaal goed!

Dikke kus! En tot de volgende blog!

Muchos bessos xxxxxxxxxx

1. Ferdie:
    Hee lieverd,

Ik spreek je natuurlijk al vaker, maar toch blijft het lezen van je blogs altijd een leuk iets!
    Lezen wat je mee hebt gemaakt, (al weet ik dit stiekem al:$)

Zo leuk om te lezen/horen dat je het naar je zin hebt. met je collega's, en de activiteiten.
    al is het nu wat warm.. Je doet t geweldig!
    ik ben trots op je!:D

gelukkig gaat de tijd snel, en kom je over 8 weekjes alweer terug!
    ik heb dr zon zin in je weer te kunnen knuffelen! <3

tot snel schatje!
    keep up doing the good job!
    xxxxxx

je mannetje<3
  2. Maaike:
    Hey lief (schoon)zusje.

Super leuk om altijd deze blogs te lezen. Fijn dat je t zo naar je zin hebt! Natuurlijk is het logisch dat je ook wel weer naar huis wil. 1 ding is zeker!!! Wij missen jou ook heel erg!!

O, ja. Ik wil heel graag de film zien van de lion king en ook (als dat kan) Belle en t beest. Disney!!!!! :D. Ook al snap ik er wss niets van in t Spaans ;).

Heel veel plezier nog met de laatste loodjes! Vooral genieten! Tot heel snel!

Xx
  3. Mama:
    30 juli 2014
    Leuk verhaal weer meis!! En ja ik kan me er alles bij voorstellen hoor, gewoon even naar huis, even verhaal vertellen en ja dan...ach gewoon weer gaan toch?!?!?!?! Humor meis humor!! Als je maar wel weet, dat ik onwijs trots op je bent, want je doet het toch maar!!
  4. Papa:
    31 juli 2014
    Ook ik ben super trots op je en zal ook blij zijn als ik je kan knuffelen maar als het zo druk blijft in het Hotel dan vliegt de tijd en zijn de weken ook sneller voorbij. Als je thuis bent wel in je eigen huid kruipen vind ik wel zo prettig. Allee, vooruit en volhouden komt alles goed en je kun je naar je vlg. sage-adres, daar wachten weer andere verrassingen. Kop op meid, ik hou van je. Papa.