Julio

13 juli 2014 - Minorca, Spanje

Nou jongens, daar ben ik weer! haha^^

Na een week weg zitten schralen in de Hobby club is het morgen weer de 3de week van Juli!

Ze zeggen wel eens Time flies! Maar dat is ook echt zo.. het gaat hier zo snel!

Deze week bestond het uit oefenen, oefenen en oefenen.

En nu zou je denken waarvoor? Nou voor de Lion King.

Zoals ik in mijn vorige blog had uitgelegd dat ik de rol van Zazu ging vertolken, heb ik dat gisteravond met veel plezier gespeeld!

Wauw, wat was dat gaaf!

Die chaos maar ook de samenwerking en kostuums waren schitterend!

Ik heb echt super erg genoten van alles! En waarschijnlijk spelen we hem over een paar weken nog een keer en in Augustus zelfs Belle en het Beest!

Heb er heel veel zin in!

En o ja, ik zit op de helft! Deze week is mijn 10de week! Dus nog 10 weken kei hard werken, lol maken en mooie dingen neerzetten met het team!

En voor de fans onder ons, voor je het weet is het september en kom ik weer bijna thuis!

Nou dit was mijn (kortste) blog tot nu toe!

Ik schrijf weer snel!

Muchos Bessos!

xxxxxxxxx

1. Mama:
    13 juli 2014
    Wat een super leuke foto's!! Tis dat ik weet wie Zazu is, want anders had IK je zelfs niet herkend!! Gave Mufasa-Carlos trouwens!
  2. Anita:
    13 juli 2014
    Ja dat kan jullie ma wel zegen maar ik weet nog niet wie je bent
    Dus wie ben je !!!! Heb nog nooit van Zazu gehoor maar ik denk dat je de rechtse persoon bent gr Anita
  3. Ferdie:
    14 juli 2014
    Hee liefje!
  4. Mike:
    16 juli 2014
    wow wat gaat de tijd snel zeg! alweer 10 weken erop zitten nu.. pfff.. maar goed.. tijd vliegt idd als je het naar je zin hebt en jou kennende is dat niet moeilijk! en als het ergens niet leuk is dan maak je het wel leuk:P

nou succes nog daar maxi en we spreken elkaar!!

XxX
  5. Papa:
    20 juli 2014
    Fijn te lezen van andere dat je de gangmaker bent of het goed gaat of niet, je blijft volhouden. Waar ken ik het van. Meid nog veel plezier en lol je laatste 10 weken . Hoor je vnd aan de tele. Papa xxxx