Werum onde die Erum

2 juli 2014 - Minorca, Spanje

Pam pam pam paaaaaaaaaaaam...

Dames en Heren, het is alweer Juli -_- Tijd gaat echt belachelijk snel hier!

Dat betekent ook dat ik op de helft ben.

Het word wel steeds warmer en benauwder, volgens Zsofia zijn Juli en Augustus de warmste maanden.

Mensen die niet naar het buitenland zijn gegaan vanwege hun vriendje? SHAME ON YOU! HET IS FUCKING AWESOME.

Ookal heb ik af en toe ook wel een traantje gelaten vanwege frustraties of gemis.

Maar hee, het is niet voor eeuwig.

Iedereen is hier zo leuk, en zo langzamerhand mag ik het eigenlijk een soort van familie noemen.

Heb je een probleem? Gooi het in de groep en iedereen helpt je :)

Zo leuk!

Na 2 dagen ziek te zijn geweest (bye vrije dagen) stond ik vandaag weer op de werkvloer.

Mijn keel was dik en kon er gewoon niks uit krijgen, had een beetje griep, mijn lijf was moe en was (ben) verkouden!

Maar ach, wat wil je als je lichaam een oplawaai krijgt van even 2 maanden, 5 dagen achter elkaar staan te werken. En dat je eigenlijk gewend bent om.. ja.. niet 2 maanden, 5 dagen te werken, dus.. en daar komen nog 2,5 maand bij haha!

Maar we zitten in een steigende lijn en het gaat beter!

Vandaag heb ik eindelijk mijn maatje ontmoet waar ik over een paar weken een uur mee op het podium mag staan.

ZAZU is zijn naam en hij is een blauwe vogel.

Voor degene waar zijn geheugen even opgefrist moeten worden, ZAZU is de blauwe drukke vogel in de Lion King.

Carlos dacht ''Druk... aka MAXIME!!!'' Natuurlijk ;)

Heb er echt super veel zin in en we gaan morgen repeteren.

Ergens verder in het seizoen staat waarschijnlijk Belle & Het Beest op de planning.

Waaruit de geruchten gaan dat ik onze prachtige Franse kandelaar mag gaan spelen.

Maxime avec Lumiére (als ik het goed spel) :)

''Kom erbij.. Kom erbij.. zet je zorgen maar opzij!

Oftewel er staan leuke dingen op de planning.

Dat was tot nu toe mijn blogje weer!

xxx Muchos bessossss

1. Maaike:
    2 juli 2014
    Wanneer is Belle en het beest?? Dan kom ik wel ff over en kijken :D. Ik hou van Disney :). Maarre..... Dat wist je al ;). Hopelijk voel je je snel weer helemaal fit en kun je de kindertjes weer helemaal hem maken met je druk doenerij :p. Have fun! Ik probeer in september nog een week vrij te krijgen, als dat lukt komen Sebas en ik die kant op. Heb al een week, dus 2 weken zou perfect zijn. Maar dat hoor je wel ;). Xxx
  2. Mama:
    2 juli 2014
    Geweldig Zazu!!!! De raadsheer van koning Mufasa..en oppasser van Simba! En daarna een kandelaar...groter kan het verschil haast niet zijn. Mooie uitdaging! En ja je hebt helemaal gelijk het is onwijs jammer wanneer iemand NIET op stage in het buitenland gaat vanwege een vriendje of vriendin! Volgens mij krijg je maar 1 keer de kans!! En ik ben onwijs trots op jou dat jij die kans WEL hebt aangegrepen meis!! xxxmama
  3. Ferdie:
    3 juli 2014
    Hee schat!

De tijd vliegt inderdaad! Je ziet daar al best lang, en blijft er ook nog even, maar t gaat super snel!:D
    Iedereen die die kans naar het buitenland niet met beide handen aangrijpt is inderdaad DOM! Jij hebt die kans gelukkig wel aangegrepen!
    En daarom ben ik ook super trots op je! ❤️
    Vanaf moment 1 dat ik je ken praat je er al over. Dus je moest ook gewoon gaan, en in september sta ik er nog steeds hoor!

En natuurlijk ben ik trots dat je zazu gaat spelen!:D
    Super leuk! Wil wel filmpjes of foto's zien hoor!:p

Heel veel plezier! Snel weer nog beter worden!:$
    En ik spreek je en zie je snel weer lief!

Xxxxx ik hou van je!❤️
  4. Papa:
    3 juli 2014
    Hoi, schat van me. Fijn te lezen dat je Belle and the beast gaat spelen, ik vergeet jouw gezicht nooit meer toen je ontdekte dat we naar Disneyland Parijs gingen tijdens een van onze vakanties, wat heb je toen genoten en nu weer, erg knap van je. Houd je taai ondanks het griepje, je zult het zeker volbrengen. Zo zie je maar weer; hoe tijd vliegt als je plezier hebt. Hoor of zie wel hoe het is gegaan. Papa xxx.