BEZOEK!

23 juni 2014 - Minorca, Spanje

Het is weer even geleden dat ik heb geblogd.

Ook niet heel gek, want mijn Nederlandse bezoek is er!

Vorige week woensdag kwamen mama en Ferdie aan.

Met kriebels in mijn buik stapte ik om 13.20 uur in de bus richting Ciutadella.

Na 1 overstap zag ik 2 zwaaiende mongolen staan, was natuurlijk niet te missen.

Eerst heel veel knuffelen en daarna lekker iets drinken en eten op het terras, aangezien ze al best lang bezig waren met reizen en ik de lunch had gemist.

Daarna nog een lekker ijsje gegeten in de stad en toen richting hun hotel!

Want ik zou daar voor de komende 3 dagen blijven slapen!

Het lullige is dat je je zo zit te verheugen op het moment dat ze komen, en als die dagen er zijn, vliegen ze ook verdomd snel voorbij helaas.

Dit is mijn laatste dagje en nachtje bij mama en toet.

Vandaag zijn we naar Fornell geweest, en heb een ontzettend leuk jurkje en shirt gekocht!

Beetje vintage maar wel heel leuk!

Morgen weer werken en hun gaan woensdag naar huis.

We hadden met zijn 3en zoiets van, als ik dinsdagavond afscheid zou nemen zou dat alleen maar moeilijker worden.

Vind het nu al vreemd dat hun gaan en ik blijf.

Maar goed, deze maandjes vliegen voorbij! Want eind deze maand zit ik er alweer 2 maandjes!

Het gaat echt belachelijk snel!

Nou lieve mensjes, tot mijn volgende blog!

Bessos!

xxxxxxxxxx

1. Anita:
    23 juni 2014
    Super leuk om te horen dat het allemaal zo goed gaat
    De groetjes uit sprang capelle en uitkijken Anita
  2. Mama:
    24 juni 2014
    Meis het was helemaal super! Gaaf dst je een leuk team hebt en je (tis tenslotte pas 8 weken) al zo op je plaatsje bent. Knap hoor. Vanaf morgen gaat skype, foon en sms weer aan. De afgelopen week is voorbij gevlogen en voordat we het in de gaten zullen hebben, zeggen we "goh ze komt over 3 weken weer richting huis"! xxxxmama
  3. Papa:
    27 juni 2014
    Vind het jammer dat ik er niet bij was maar ben erg blij dat je het zo naar je zin hebt en dat je beseft dat je weer "thuis" bent voordat je er erg in hebt. Vlgs mama is het erg gezellig geweest en zij vond het "afscheid" nemen ook niet fijn maar ja, het zij zoo. Max ik hou van je en zie ook uit naar je terugkomst. Groetjes Papa.